woensdag, september 16, 2020

Beeldende therapie

Het bloggen weer oppakken, dat vraagt nadenken over wat de inhoud mag gaan zijn. Mijn idee is het om vooral gebieden te gaan koppelen die belangrijk voor me zijn, zoals mijn persoonlijke leven, mijn werk als Beeldend therapeute en positieve thema's en inzichten die ik onderweg tegen kom. De blogpost zullem daaromover diverse thema's gaan, waarvan ik vind dat die iets toe voegen aan inzicht, plezier, licht en kleurrijkheid. Ja, dat kan vanalles zijn, dat vind ik fijn, me niet vast leggen maar mogen spelen.
In deze blogpost wil ik vertellen over mijn vak, Beeldende therapie. Inmiddels ben ik 19 jaar werkzaam als beeldend therapeute binnen de geestelijke gezondheidszorg. Voor mij het mooiste beroep wat er is en wat ik nog steeds met enorm veel enthouasime en passie doe. Door op de links te klikken kun je meer lezen over wat