zaterdag, september 05, 2020

Nieuwe start


Er is veel tijd verstreken na het plaatsen van de laatste post. 
Stilgezeten heb ik niet. 
Ik ben nog steeds met duurzaamheid en ecologisch leven bezig, maar mijn drive om daar over te delen op mijn blog, is wat meer naar de achtergrond verdwenen. Het dagelijks leven, gezin en werk vraagt mijn aandacht en ook de tuin wil graag tijd en liefde.

Ondertussen zijn er diverse boeiende en leerzame cursussen op mijn pad gekomen en heb ik ook heel veel boeken verslonden. Hierdoor heb ik veel stof om over na te denken, wat bij mij ook tot gevolg heeft, dat ik er iets mee wil doen. En dat doen wil ik oa via het weer oppakken van het bloggen vorm gaan geven. 
In mijn blogs wil ik jou als lezer meenemen op mijn pad door mijn dagelijks leven, wat ik allemaal tegen kom als mens, in mijn werk als Beeldend therapeut, lezeres en geintresseerde van wat er meer is tussen hemel en aarde.  
Ik wil een bijdrage leveren aan hoe je zelf met makkelijke gedragsveranderingen, omdenken en andere ervaringen, zelf je leven lichter, vrolijker en kleurrijker kunt maken en minder last hebt van alle onrust om je heen.
Het begin is er, de eerste blogpost. Wennen en weer leren. Ook omdat ik Instagram wil koppelen aan wat ik hier ga schrijven.