zaterdag, april 30, 2011

Oranjegezind

Ondanks dat ik wel oranjegezind ben, stond deze dag toch voor mij in het teken van groen.
De oranjedrukte ontvluchten en me lekker in de tuin verstoppen. In het groen van alle planten, die ondanks de droogte toch heel snel groot worden.

Ook groen is het volgende.
Afgelopen week hebben we in het team afscheid genomen van een collega die met pensioen ging. Samen met een collega die aan edelsmeden doet, heb ik een collier voor haar gemaakt. Het viltwerk is van mij, het zilveren omhulsel is van haar. Leuke samenwerken die voor herhaling vatbaar is.
Natuurlijk moet dit wel in een mooi doosje gegeven worden.

Gisteren was ik al een beetje in de oranjestemming, door het huwelijk van William en Kate. Het was zo feestelijk en sprookjesachtig. Net als toen met Willem Alexander en Maxima. Daarom heb ik de tompoezen maar op de tafel gezet om de feestvreugde wat te vergroten.

Vandaag ben ik naar Buitenpost gereden om bij de Kruidhof te kijken. Ze hadden een speciale dag, ook al viel hij me iets tegen. Maar ik ben wel met veel leuke groene planten terug gekomen. En die mochten natuurlijk weer een plek in de tuin krijgen.

Oranje vind ik geweldig en ben er trots op. Maar de drukte op zo'n dag.......nee, niet aan mij besteed............ik hou het langer uit met groen.










4 Comments:

Anonymous Siem said...

Klinkt als een heerlijke dag die je hebt gehad en wat een mooi cadeau voor jullie vertrekkende collega.

9:57 p.m.  
Anonymous Nadine said...

Tijm!

ALs ik geweten had dat je naar Buitenpost kwam... had ik een kop koffie met je gedaan! Ik woon daar echt vlakbij! Volgende keer?

groet, Nadine

10:45 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig cadeau!

12:06 p.m.  
Anonymous Annita said...

Wat een prachtige ketting is het geworden. Zo met zo'n zilveren omhulsel blijft het vilt natuurlijk ook veel beter in vorm!!

11:06 a.m.  

Een reactie posten

<< Home