woensdag, april 27, 2011

IKEA

Al een tijdje ben ik fan van een soort blog van en over IKEA.
Het leuke er van is dat iedereen er berichten op kan plaatsen over wat men zoal doet met de spullen van IKEA. Niet het standaard in elkaar zetten maar verrassende nieuwe en creatieve toepassingen van de meubels en toebehoren.

Een aanrader voor mensen die graag klussen, houden van doorsnee en dan net even anders, houden van betaalbaar, 13 in een dozijn maar toch ook heel uniek.


De grote algemene standaard met eigen artistieke inbreng.







1 Comments:

Anonymous Annita said...

Wat een heerlijke blog. Als ik er zo over nadenk, heb ik eigenlijk ook al heel wat IKEA hacks gemaakt. Mijn oudtse twee dochters hebben lang samen een grote kamer gedeeld met daarin een stapelbed dat ik bouwde op basis van een IKEA stellingkast

7:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home