dinsdag, april 05, 2011

Waarschuwing

Deze blog bevat taal en beelden die aanstootgevend kunnen zijn. De beelden kunnen angst oproepen.
Niet geschikt voor jeugdigen en anders kwestbare zielen.
Nichtjes die van lezen houden, daar hou ik van. Lezen is een feest, is goed voor de algemene ontwikkeling en voor de taal gevoeligheid. Lezen haalt de mens uit zijn standaard denkpatronen en houdt de geest soepel en speels.

Dus lezen stimuleer ik zoveel mogelijk .


Daarom een boekenlegger voor oudste nichtje die Engels toch wel een lastige taal vindt. De "Fuck off, I'm reading" boekenlegger.

En voor mijn jongste nichtjes, die grote dierenvrienden zijn de "Oeps, een geplette rat tussen mijn boek" boekenlegger.

Als ik mensen hiermee beledig of anders kwets, dan bied ik bij deze hier mijn excusses aan.

Natuurlijk komen deze voorbeelden weer van Ravelry. Ik zal in mijn projecten vermelden waar ik de inspiratie gevonden heb.

7 Comments:

Blogger Thee said...

Wat een leuke boekenleggers!!

10:47 p.m.  
Blogger Kiek es Ier ! said...

Hahahaha ik vind ze schitterend!
Een beetje humor kan ik wel waarderen.Vind het knap hoe je ze gemaakt hebt.

9:21 a.m.  
Anonymous Arja said...

superleuk !!!

11:50 a.m.  
Anonymous Jeannette said...

Wat een originele kado's weer!, enig!

7:23 p.m.  
Anonymous froukje said...

Geweldig! Ik zag deze boekenleggers in het echt, zo leuk! Beetje zielig ook wel zo geplet tussen de boeken!

10:26 p.m.  
Blogger Gawy said...

haha, fantastisch! Die muizen boekenlegger wil ik ooooook!!

11:48 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

LEUK!

7:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home