woensdag, juni 23, 2010

Oranjegekte

Morgen breekt de oranjegekte weer los, als Nederland moet voetballen.
Nou moet ik bekennen dat ik niet kijken en al dat oranjegedoe ook niet zo geweldig vind.
Gelukkig sta ik daar niet alleen in.
Bij blauw vind ik de contrastkleur oranje wel erg mooi om te gebruiken. Deze blauwe sokken zouden anders een beetje saai worden. Daarom heb ik op de teen een pen oranje garen gebreit.
En om toch niet helemaal uit de toon te vallen, aan de achterkant van de sok, twee oranje pompommetjes (jee, hoe heten die harige balletjes ook alweer??).
Omdat de sokken voor jongste Tijmdochter zijn, kan ze ook besluiten om ze er af te halen.
Voor de oranje breigekken en oranje voetbalgekken, morgen veel kijkplezier.



8 Comments:

Anonymous Marijke said...

't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen... Leuk idee.

8:51 a.m.  
Anonymous annita said...

Die oranje toer doet het helemaal. Ik heb het ook niet zo op de oranje gekte. Ik zie met lede ogen aan, hoe ik altijd maar weer in de winkel zeg: nee doe maar geen tasje, terwijl nu het oranje plastic met tonnen in de afval verdwijnt.

10:00 a.m.  
Anonymous Siem said...

Ik vind het een prachtige compromis!

10:48 p.m.  
Blogger Anne said...

I love the touch of orange on the socks.

Thank you for you lovely message on Ravelry.

12:50 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Eindelijk een medestander! Ik vind oranje geweldig, maar voetballen maar nix.
Hele mooie sokken, daar zal Tijmdochter maar wat blij mee zijn!

8:46 a.m.  
Anonymous froukje said...

Prachtige sokken!!!

10:30 a.m.  
Anonymous Lous said...

Nou dit kan nog net!!!!!althans voor mij, och ik hoop dat Nederland natuurlijk wint maar voor de TV zitten doe ik echt niet.

11:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hahah tuinmens die heten gewoon pompoenen ..toch?????

11:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home