donderdag, mei 06, 2010

Drugsverslaafde

Soms is het heel erg, dan moet ik het hebben. Dan MOET IK HET HEBBEN !!
Geen houden meer aan, dwars door alles heen.
Zo verslaafd ben ik er aan: BREIGARENS.
Gelukkig kan ik me de meeste tijd wel goed in de hand houden maar nu......................
De sale bij Wolhemel maakt me gek, kolder in de kop, met trillende vingers via de computer mijn drugs bestellen. En een drugskoerier die de dope langsbrengt.
Eskimo van Drops vind ik een van de leukste garens die er is, omdat het lekker breit, snel breit en zalig vervilt.
Sorry, maar ik ga niet afkicken.
Ik blijf een junkie.


17 Comments:

Blogger Ammerins said...

Wauw, werd het gebracht??? Ik moest het gaan halen, haha... ;)

11:00 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Daar kan ik mij helemaal niets bij voorstellen (je leest het al, ik ben nog in de ontkennende fase).

Prachtige kleuren!

6:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heb gisteravond samen met de kids Christiane F, wir kinder von Banhoff Zoo gezien, heb helder voor ogen waar verslaving toe kan leiden! Pas je goed op jezelf, gebruik het met mate! Marijgje

10:55 a.m.  
Anonymous froukje said...

Oooh, wat een prachtige kleuren!

11:46 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

't Is herkenbaar... leuk gescoord!

12:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

5 minuten geleden kwam diezelfde drugskoerier hier aanbellen met een hele grote doos.
Likkebaardendlekkerlessend zit ik nu hier achter de pc om het kickmoment nog een beetje uit te stellen...ik wordt dadelijk pas high

Mieke S

1:20 p.m.  
Anonymous Marianne P said...

Bolletje wol is veeeel goekoper dan een pakje sigaretten

2:28 p.m.  
Blogger Overstap said...

Wil je er over praten??? :-)

10:31 a.m.  
Blogger vrouw Hommel said...

Niets mis mee hoor , met een wolverslaafde.

1:32 p.m.  
Anonymous Anje said...

Oh, oh, mischien zijn de naalden en de steekjes je ontwenningskuurtje of heb je een grote zolder Tym?
Groetjes Anje.

3:38 p.m.  
Anonymous cindy said...

bofkont!

4:32 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Nou, dáár kan je effe mee vooruit!

Ik word wel erg benieuwd wát dát allemaal gaat worden!

8:13 p.m.  
Anonymous hannah said...

Heel herkenbaar hoor, ik kon het ook niet laten..... Mooie kleuren zo bij elkaar.

9:22 a.m.  
Anonymous annita said...

Er zijn ergere verslavingen lijkt me!! Wat wordt het?? Een supertas, of zo??

10:13 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Zo per kleur opgestapeld lijkt het helemaal niet zo veel hoor ;-)

8:07 p.m.  
Blogger Madame Mouton said...

Mooiiiiiiiiii!

8:39 a.m.  
Blogger Greetje said...

Geweldig toch.....zo'n verslaving!
Haha...........:)))

2:03 p.m.  

Een reactie posten

<< Home