zaterdag, mei 01, 2010

My home is my castle

Vandaag was het dan zover, mijn grote wens werd werkelijkheid: een tuinhuisje op de volkstuin! Ik had al in maart een tweedehandse kunnen kopen, maar het neerzetten schoot er, door allerlei drukte, steeds bij in. Op de dag van de arbeid hebben we (Tijmman, broer en ik) een gaatje gevonden en zijn we aan het werk gegaan.

Al weken kan ik regen gebruiken voor de tuin, maar nu dus even niet. Maar helaas, toen al het hout uitgeladen was en ik het wilde beitsen begon het enorm te plensen.
Gelukkig is het bij die ene dikke bui gebleven en konden we daarna weer opdrogen.
Het was een mooie klus, waarbij het meeste werk toch in de fundering zat. Zoals bij alles is de basis toch het belangrijkste en moet goed zijn. Daarna was het 'fluitend' de blokhut in elkaar slaan. Dakje erop, deur er in en......................klaar!
Lieve Tijmman en broer, heeeeeeel hartelijk dank voor het klaren van deze klus.
Jullie hebben me erg gelukkig gemaakt!!




12 Comments:

Anonymous froukje said...

Geweldig! Wat mooi te zien dat de blokhut staat! Veel plezier ermee!

11:55 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Oh wat mooi! En handig.
Dat mocht bij ons niet op de volkstuin (géén bebouwing).
Wat een gemak.
Geniet er van!

12:28 a.m.  
Anonymous gea said...

wat een leuk tuintje heb je gezellig met het tuin huisje
een bankje ervoor,en lekker genieten!!

9:15 a.m.  
Anonymous Jolanda said...

Dat was geen regen, maar hemelse inzegening!

12:52 p.m.  
Anonymous Arja said...

wat fijn, een huisje. lijkt me heerlijk voor gereedschap en ander spul.

5:36 p.m.  
Blogger margaretha said...

Je huisje is prachtig. Het trok vandaag veel bekijks. Ik denk omdat het nog zo mooi blank is. Gefeliciteerd, de tuinbuuv ...

5:44 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Leuk zeg! En wat heerlijk is het he, zo'n binnenruimte op de tuin. Om even te schuilen, spullen in op te bergen, super! Geniet ervan!

7:03 p.m.  
Anonymous annita said...

Wat heerlijk dat je nu je spulletjes goed kunt opbergen en kunt schuilen voor zo nu en dan een bui op de tuin. Ik zou er in ieder geval thee en een breiwerkje in leggen.

10:08 a.m.  
Blogger tikjewit said...

Hier ook een zeer gelukkige tuinhuis-eigenaar; fijn hè, om even te kunnen schuilen met een kopje T...Je tuin ziet er wel stukken beter (en schoner) uit dan de mijne, maar hé, genieten doen we! Wens ik jou ook ;-)

1:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Super zo'n blokhut op je tuin. Je tuin zelf vind ik ook zo mooi, al die paadjes en vakjes met planten. Dat zal in de zomer mooi staan als alles groeit en bloeit.

8:01 a.m.  
Anonymous MarianneP said...

Oh wat knus ! en nu genieten van wat er gaat groeien, ik wens je veel mooi weer!

9:53 a.m.  
Anonymous Lous said...

Heel veel plezier met deze mooie blokhut, het ziet er prachtig uit.

11:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home