vrijdag, mei 21, 2010

The Great Glencoe Sock

We zijn terug van een fantastische vakantie in de Highlands van Schotland.
We verbleven in het plaatsje Glencoe in een schitterend en zeer compleet self-cathering huisje, naast de B&B van Lynn en Geoff. We ontbeten elke dag bij hen en dat was zalig!
Uitzicht vanuit ons huisje.

Uitzicht vanaf de Pop of Glencoe die we via een zeer stijle bergwandeling bedwongen hebben.
De enigste donkere en wat natte dag hadden we toen we bij Ford William een rondwandeling maakten. En geloof me, de Ben Nevis, de hoogste berg van Groot Britannië, zit in deze wolken.

We hebben de stoomtrein naar Mallaig genomen, op de dag dat we 25 jaar getrouwd waren. Dit was een zeer mooie rit door een mooi deel van de Highlands, op een leuke manier.

En ik heb een paar sokken kunnen breien. Ze waren klaar toen we naar en door the lost Valley liepen.

Dutch Jan, heel hartelijk bedankt voor de tip!


15 Comments:

Anonymous Jolanda said...

The great Glencoe Sock? The great Tijmsock zul je bedoelen!

10:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

oh, wat geweldig! Topfoto's van een toplandschap. Gefeliciteerd met je 25 jarig huwelijk, super!

10:49 p.m.  
Blogger Studio Paars said...

Leuke foto's!
En gefeliciteerd :)

11:56 p.m.  
Anonymous DutchJan said...

Wat fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehdad en ja, dit is wel een mooie plek om je 25 jarig huwelijk te vieren. En mooi weer dus: heb even gedacht: als ze maar geen dagen regen hebbben.. hoewel dat er sosm wel een beetje bijhoord...

9:35 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

Leuke vakantie, leuke foto's, en een leuke sok...

4:21 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Wat leuk zo, die sok ;) En wat een heerlijke vakantie!!! Ik heb nog aan jullie gedacht met alle asgedoe, maar het is dus goed gekomen!

6:52 p.m.  
Anonymous froukje said...

Geweldig!

8:38 p.m.  
Blogger Unknown said...

WAt een leuk foto verslag van jullie reis. Veel meer zon dan ik me voorstel bij die bestemming.....
gefeliciteerd !

8:39 p.m.  
Anonymous Siem said...

He Tijm welkom terug en wat een mooie foto's. Natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!!!

11:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig, dit vraagt om navolging! En ik bedoel niet alleen het 25 jarig huwelijksfeest! Marijgje

1:41 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Práchtig land. Wat mooi. Zo ruw en oer.
De sok is een weerspiegeling van water en lucht; een tastbare herinnering.

Gefeliciteerd met jullie 25jarig huwelijk; ga zo door! ;-)

7:24 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Een beetje laat, maar als nog van harte!
Een prachtig verslag van jullie vakantie. Fijn dat jullie het zo mooi hebben gehad.

8:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste fellow-junkie,

Tijdens het surfen (dat doe ik vaak en graag) ben ik een paar weken geleden op jouw rood/roze suzy q gestuit. Die tas bleef in m'n hoofd hangen en ik heb vorige week uiteindelijk donkerblauwe en turkooise eskimowol besteld bij de wolhemel. Nu was het probleem dat ik ondanks meerdere keren zoeken, jouw site nergens meer kon terug vinden. Dat was vervelend. Heel vervelend zelfs. Want jouw tas zat in m'n hoofd. Gelukkig heb ik hem weer gevonden!!!
Nu heb ik alleen een vraag. In het patroon van de suzy q staat dat je de tas in delen breit. Losse bodem en losse wand en losse hengsels en dat je hem later in elkaar naait. Op jouw blog staat echter een foto waarop het lijkt alsof je de bodem gelijk aan de wanden hebt vastgebreid. Dus nu is mijn vraag: HOE doe je dat?? (kun je het mailen naar: wimdenood@gmail.com?)
Dus help deze mede junkie om vooral NIET af te kicken;-) Ik denk dat ik nog maar meer kleuren ga bestellen van de eskimo.... jouw plaatje van die kleuren wol is zoooooo mooi. Daar ga ik van zwijmelen.

8:40 p.m.  
Anonymous hannah said...

Ah, de jaarlijkse reizende sok. Wat een mooi verslag! Nog van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk!!!

9:47 a.m.  
Anonymous nrrdgrrl said...

lieve tijm, beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met je 25-jarig huwelijk! een hele prestatie!

8:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home