dinsdag, juni 08, 2010

What's up

Allereerst wil ik vol trots laten weten dat Tijmman de Marathon van Leeuwarden in een formidabele tijd van 3.13.36 heeft gelopen!!! We zijn allemaal erg trots op hem! Hij heeft persoonlijk record sterk verbeterd en dat met die hitte van afgelopen zondag.
Mijn KANJER!!
Zelf was ik daarbij ook druk bezig, zenuwachtig langs de kant van de weg, want ik had de belangrijke taak om hem op diverse punten van drinken te voorzien. Ik heb heel wat heen en weer gefietst, wat ik met erg veel liefde gedaan heb. Om mezelf te tracteren (ja, ik heb altijd een reden nodig om mezelf te verwennen) heb ik pompom makers gekocht. Lijkt me leuk om te gebruiken in de diverse projecten. In ieder geval heb ik veel ideetjes.
Ondertussen staan er natuurlijk sokken op de pennen om even erbij te pakken voor die verloren minuutjes dat ik even tijd heb om een paar steken te breien.
En als ik wat langer tijd heb, dan werk ik aan bovenstaande vestje.
Daarnaast zit ik weer helemaal in het werk. En probeer ik 's avonds het vakantiegevoel vast te houden.
De tuin gaat prima. Na de regen van gisteren ruikt het er zalig en zie je de doperwten, peulen, tuinbonen en al die andere groentes de grond uitvliegen. Helaas denken de onkruiden daar net zo over, dus extra werk. Gelukkig is de klei nu lekker rul door de regen en is het onkruid wieden daardoor een leuke klus.

8 Comments:

Anonymous Jeannette said...

Wat heerlijk te lezen dat iemand (jij in dit geval) zó lekker bezig is! Veel plezier -!, en succes met alles.

1:37 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

proficiat aan Tijm-man - een hele prestatie!

8:24 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

jullie zijn beide winnaars! Gefeliciteerd.

Ben zeer benieuwd naar de creaties die uit jouw handen vliegen met pompons.

5:36 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Tijm-man! Wat een prestatie; echt geweldig goed gedaan.

Dat wordt lekker eten deze zomer uit eigen tuin.

9:06 a.m.  
Anonymous berthi said...

Proficiat Tijm-man. Een knappe prestatie. En, Tijm, jij ook gefeliciteerd want jij hebt je steentje ook bijgedragen.

Jij hebt vast weer leuke ideetjes met de pompons.

4:45 p.m.  
Anonymous froukje said...

Ja echt super van Tijmman! Echte kanjer!

9:14 p.m.  
Anonymous Siem said...

Wat een super prestatie en inderdaad in die hitte, gefeliciteerd voor Tijmman!! Ben benieuwd hoe je bolero wordt, die van mij ligt te drogen, duurt lang die dikke zijde.
Heerlijk he die regen voor de tuin, maar komende week maar even niet meer.

10:19 p.m.  
Anonymous Lous said...

Gefeliciteerd voor Tijm-man, medaille samen delen!

12:31 a.m.  

Een reactie posten

<< Home