zaterdag, juni 12, 2010

Johan, Jacobus en meer

Johan Ku maakt prachtig werk met textiel en garens. Het is genieten hoe hij werkt met diktes en combinaties van garens. Inspirerend.
Ik zou willen dat ik zo los, creatief en ook technisch ontwerpen kan voor mezelf. Het lijkt me zo boeiend en leuk, maar ik ervaar een drempel van onzekerheid om met mijn wens aan de slag te gaan.
Annita heeft gelukkig geen last van blokkades en blijft ons verrassen en blij maken met haar patronen. Haar laatste creatie heet Jacobus en is enorm leuk om te breien en is erg lief. Het patroon is nu te bestellen, zowel in Nederlands als in het Engels.
Een maand geleden liet ik het ontluikende stadium van deze plant zien. En nu is het een grote plant met prachtig blad. Zo bijzonder en zo mooi.
De plant staat al jaren in een ton en blijft het goed doen. Wat een kanjer hé!

De rozen beginnen ook te ontluiken, prachtig staan ze in knop en een enkeling gaat al open en laat haar kleur zien en geurt lekker. Net als de bloeiende klimhortenisa, een van de lekkerste bloemengeuren, vind ik.





7 Comments:

Anonymous Jolanda said...

Mooi, mooi, mooi!

7:31 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Mooie plaatjes.

10:37 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Prachtig, fijn om even mee te mogen kijken. Heb gister het patroon van Aap besteld, ziet er leuk uit om te breien.

10:45 a.m.  
Anonymous froukje said...

Prachtig! Bij ons bloeit de klimhortensia ook geweldig. Inmiddels heb ik patroon Jacobus ook gekocht, goede uitleg met foto's erbij: dat zal zeker goed komen!

1:31 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Onzekerheid voor wie?... Je gaat toch eerst heerlijk voor jezelf aan de slag? Doen!!, je inspiratie volgen, en zelf bekijken waar en hoe je uitkomt. Veel plezier!, en succes.

12:55 p.m.  
Anonymous Siem said...

Wat een geweldige kleur heeft die roos, lijkt wel was. En ja Jacobus is natuurlijk weer geweldig

5:07 p.m.  
Anonymous annita said...

Prachtig toch, die planten, met de jaren geniet ik er meer van is de verwondering stijgt.
Ik ben zelf ook wel blij met Jacobus, ik heb al 60 patronen verkocht en wacht in spanning af om allerlei jacobusjes te zien verschijnen op blogs en ravelry.

11:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home