donderdag, juni 17, 2010

Zomervestje

's Morgens als ik naar mijn werk fiets, is het best nog fris en ook 's middags kan de wind aan de koude kant zijn. Daarom is het prettig dat mijn vestje af is.
Omdat ik lang ben, heb ik het vestje iets langer gemaakt dan aangeven staat.
Vanavond ben ik nog even naar de tuin gefietst om aardbeien te plukken. O o o, wat hangen er veel mooie roden aan de struikjes. Smikkel smikkel. PS:
Tijmdochter zoekt voor komend collegejaar een studentenkamer in Utrecht. Wie heeft tips??
Ze wil graag in de binnenstad wonen, want ze gaat straks midden in de stad naar de HKU.
Ze is erg netjes en zou daarom graag in een net huis terecht willen. Ook wil ze gaan samenwonen dus wat extra ruimte is dan wel gewensd.



11 Comments:

Anonymous berthi said...

Prachtig vestje dat je erg goed staat!

Mmmmmmmmmmmm, aardbeien! Heerlijk al dat fruit dat er nu volop is.

10:30 p.m.  
Anonymous Siem said...

Oh Tijm wat is je vestje leuk geworden, staat je prachtig!! En die aardbeien, wat een wonder toch telkens weer dat dat zomaar aan de struiken groeit, eet smakelijk.

10:36 p.m.  
Anonymous Siem said...

Oh Tijm wat is je vestje prachtig geworden en mooie kleur. Ja heerlijk die aardbeien, het blijft en wonder dat al dat lekkers zomaar in je tuin groeit.

10:38 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Wow, wat staat het vestje jouw supergoed!

5:53 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi vestje geworden zeg! Wat een goed idee om hier een oproep te doen voor woonruimte! Ik kan je helaas niet helpen, maar het komt vast goed! Marijgje

9:52 a.m.  
Blogger baukje said...

Erg mooi geworden, en het staat je ook erg leuk!!

6:26 p.m.  
Anonymous froukje said...

Mooi vestje! En wat zijn je aarbeien mooi, om op te eten, haha! Onze zien nog niet echt rood. Maar dat komt vanzelf!

7:28 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Hé, bij de HKU maken toch wel eens filmpjes voor 2voor12?? Leuk.
Wat gaat ze studeren??

Het vestje is prachtig! Mooi ook dat ie wat langer is.

De aardbeien zien er heerlijk uit, maar ik mag ze niet... Eet smakelijk!

11:45 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Leuk geworden, dat vestje. Een mooie kleur heb je gekozen.
En aardbeien: volgens mij zo'n beetje het lekkerste wat er is. Wat een overvloed. Geniet ervan.

11:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

lief vestje en het staat je mooi.
Heerlijk aardbeitjes van eigen grond. Goed idee om ook hier te kijken wie er woonruimte heeft voor je dochter. Ik kan je er helaas niet aan helpen

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

2:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat lief dat je een oproepje voor me plaatst mam!
En de aardbeien zijn SUPER lekker

11:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home