maandag, november 23, 2009

Blijven haken

Het haken van rondjes gaat gestaag door. De eigenaar van de LYS ziet me twee keer per week om weer wat kleurtjes te kopen. Zo valt het niet zo op dat er toch wel heel veel garen in gaat zitten.
Ik heb weer 30 rondjes af, die samen de 5de ring gaan vormen.
Op de grond uitleggen geeft me overzicht en ik kan dan makkelijker wat schuiven qua kleuren waar dat nodig is.
Daarna zet ik ze met veiligheidsspelden vast en dan kan het vasthaken gebeuren.
Als dat klaar is ga ik de diameter meten. Kijken of het bij 5 rijen blijft of dat er toch een zesde aan te pas mag komen.


11 Comments:

Blogger Alice said...

Leuke vrolijke kleurtjes heb je gebruikt voor de rondjes. Afgelopen week heb ik mijn deken afgemaakt en alle draadjes afgehecht. Ik vond het een heel project, maar reuze leuk. Ook jouw blog inspireerde om ermee te beginnen, bedankt.
Gr. Alice
http://aliceinhobbyland.blogspot.com/

7:18 p.m.  
Anonymous gea said...

o super!
je bent wel een volhouder!!

9:01 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

vol bewondering voor je creativiteit én uithoudingsvermogen...

9:28 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Maar hij wordt echt wel echt heel leuk en mooi!!!!

11:21 p.m.  
Anonymous hannah said...

Mooi al die felle kleuren! Wat een werk maar het wordt wel prachtig hoor.

8:30 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Erg leuk. De rondjes zijn allemaal gelijk, maar door het gebruik van verschillende kleuren, lijkt het ene rondje in het grote geheel toch heel anders dan het andere.

10:33 a.m.  
Blogger baukje said...

Erg mooie kleurencombinatie..en wat een werk!!!!!

3:43 p.m.  
Anonymous petra said...

Oooh, wat wordt ie mooi...
Heerlijk toch dat je elke keer weer naar je LYS mag!

Groetje Petra

4:50 p.m.  
Blogger Saskia said...

wat mooooi, en wat knap dat je dat volhoudt. Ik ben zo slecht met reageren... maar ik kom regelmatig even bij je langs hoor! Dankjewel voor je mooie compliment weer. Groetjes!

4:19 p.m.  
Blogger Ellen said...

Hallo,
Ik neus al een posje rond op uw blog, geweldig!!
Mag ik uw beschrijving van deze deken? Ik ben niet zo goed in haken vanaf een foto.
Groet Ellen

3:26 p.m.  
Blogger Esther said...

Zo geweldig leuk!

8:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home