vrijdag, november 13, 2009

Landscape knitting met troosteloos weer

Met SnB Fryslân zitten we de eerste en derde woensdagavond van de maand te breien bij Café Wouters in Leeuwarden. Omdat het weer tegen Sinterklaastijd aanloopt zaten we te bedenken wat we het Café dit keer konden schenken. We gaan de boom die voor de ingang staat van brei en haakwerk voorzien.
Om niet in de December-stress ten onder te gaan, heb ik nu al een lap gebreid om de drukte voor te wezen. Het is gemaakt van restjes plastic (100% acryl garen) want dat blijft in weer en wind redelijk zichzelf.
Vandaag is het weer zo'n trieste, troosteloze en natte dag. Dan verlang ik weer naar wat zon en een inspirerende omgeving.





9 Comments:

Blogger Sylvia said...

Ik ken het gevoel. Toen ik deze zomer terug kwam uit Frankrijk en na 2 weken bijna 40 graden dacht ik; ik wil winter! Veel te warm daar! En nu, na een dag als deze denk ik; kon ik maar weer naar datzelfde Frankrijk, lekker warm :D Een mens wilt altijd wat hij/zij niet heeft he. Maar ik moet wel toegeven dat dit wel weer is om zonder enig schuldgevoel binnen te blijven en lekker te breien!

3:55 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Wat leuk, en al klaar!!! Tsjonge, ik nog niet hoor... Moet nog even nadenken:D

en idd, het is echt sjokomelweer nu, brrrrr....

4:53 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Vive la Barcelona!

5:01 p.m.  
Anonymous Siem said...

Jemig de pemig, jij bent snel, ik mag ook we eens beginnen, voor je het weet is het alweer zover.

8:27 p.m.  
Blogger baukje said...

Leuke foto van je op de Gaudi bank in Barcelona! Ik zal morgen een paar leuke ideeen posten om voor Kerst te maken als kadootjes....... nog meer stress dus..

9:55 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Ja, doe mij ook zo'n bankje in de zon! hoewel ik me toch goed kan overgeven aan de druilerigheid van deze dagen; er de rest van de dag niet meer uithoeven en lekker breien! Heerlijk

9:54 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Voor inspiratie zit je bij Gaudí altijd goed!

Fijn dat je me er aan herinnerd om te boom de winter door te helpen, ik had het al bijna weer vergeten. Wanneer is de deadline?

10:27 a.m.  
Anonymous annita said...

Hoera, de computer van het ziekenhuis (eentje voor het hele ziekenhuis en bijna altijd kapot) doet het een keer. Ik kijk even bij, niet echt handig, want mijn been kan niet onder de tafel. Leuk om weer te zien wat er zoal gebeurt op handwerkgebied. Wat goed van je om weer aan zo'n mooie plaid te beginnen, prachtige kleueren ook.
Ik ken je weer-gevoel. Ik ben zo vanuit het zonnige Griekenland in mijn ziekenhuisbedje geplonsd. Voor mij was het nog zomer en nu is Sinterklaas ineens in het land. Maar goed, dit weer levert wel lekkere lange breiavonden op.

10:33 a.m.  
Anonymous hannah said...

Het blijven maar natte dagen. Wel heerlijk om dan te breien maar ik verlang stiekem ook wel naar wat beter weer.

8:18 p.m.  

Een reactie posten

<< Home