woensdag, oktober 28, 2009

Express scarf

De film Julie and Julia maakte bij veel mensen wat los. Hij is zalig om te zien en echt een aanrader voor mensen die van koken of Meryl Streep houden. Tijmman verraste mij met het boek, wat de aanleiding is geweest voor de film. Dus breien ligt weer stil, net als ik, op de bank, met het boek.
Omdat ik het boek van Julia Child niet bezit en gek ben op snelle recepten, heb ik mijzelf getrakteerd op het snelle kookboek van Nigella Lawson. Dan moet ik dit kookboek maar gebruiken om alle recepten uit te proberen, zoals in de film gebeurd. Eén recept is al geprobeerd, namelijk de pitttige popcorn, die was mee naar de film en werd met veel plezier opgegeten.
Een snelle sjaal, nou ja, meer een sjaaltje, is de garter stitch loop-trough scarf. Makkelijk om mee te nemen voor onderweg of voor bij de film.

5 Comments:

Anonymous Jolanda said...

Hier een express berichtje: Klinkt goed!

7:59 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Zo, lekker verwend! Als ik jou was kwam ik voorlopig niet van de bank af, tenzij er een recept getest moet worden!

3:48 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Mmmm, ziet er goed uit.

8:11 a.m.  
Anonymous berthi said...

Lijkt me een prachtige film. Op verschillende blogs las ik al enthousiaste verhalen en nu weer bij jou. Ik ga kijken wanneer hij hier in de buurt draait.

Kan jij film kijken en breien tegelijk? Knap hoor!

5:24 p.m.  
Anonymous lous said...

Lijkt me ook een mooie film. Gezellig met dochter is misschien en goed idee!

10:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home