vrijdag, september 04, 2009

Nichtjes

Wat gaat het leven snel. Aan de kinderen om me heen ervaar ik dat heel sterk. Mijn jongste nichtje is alweer 8 jaar geworden en mijn oudste nichtje is zwanger Voor de jongste haar verjaardag heb ik weer een tasje gemaakt om het kado (geld) leuk te kunnen geven. Omdat dit nichtje erg van roze houdt, werd het een tasje in die tinten.
Nu maar weer verder met de plaid. En natuurlijk leuke dingen bedenken en maken voor mijn nieuwe achternichtje of neefje. Gelukkig heb ik daar nog tot eind februari de tijd voor.

9 Comments:

Anonymous annita said...

Ik had hem al gezien, leuk leuk leuk!!

10:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

lief tasje, heet zoiets niet een Bolsa?

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

11:19 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wow, is dat meiske al weer acht? Wij zijn dus ook al weer 8 jaar ouder! Help?
ze krijgt wel weer een heel mooi present! Marijgje

6:57 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Wat een leuk, persoonlijk cadeautje.

7:01 p.m.  
Anonymous Lida said...

Wat een leuk tasje, echt een leuk cadeau

8:31 p.m.  
Anonymous MarianneP said...

Wat een schattig tasje, mijn kleinkinderen zouden zoiets ook geweldig vinden. Toch maar ideetje opslaan in het grote ideetjesboek!
Bedankt!

9:43 p.m.  
Blogger Unknown said...

mooi zo'n tasje/ en vooral erg roze. mijn meiden houden er ook erg van.

9:47 a.m.  
Anonymous hannah said...

Het leven gaat inderdaad akelig snel. Niet teveel bij stil staan en proberen zoveel mogelijk te genieten! Het tasje is prachtig, wat een leuk cadeau toch weer.

11:07 a.m.  
Anonymous Annelyse said...

Leuk dat tasje. Ik heb het ook op mijn todolijst gezet

10:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home