zondag, augustus 02, 2009

Requiem

Een zeer natte zondag geeft mooi de gelegenheid om languit liggend op de bank te haken en te luisteren naar het requiem van Steve Dobrogosz en de Glorias van Vivaldi. De somberheid van deze druilerige dag laat ik verdwijnen door te kijken naar een vrolijk boeketje uit eigen tuin.
De kleuren maken me vrolijk, net als de tomaatjes die de regen trotseren en smakelijk hangen te zijn. Kleurrijk snoepgoed.
Ondanks het donkere weer is het een vrolijke boel, net als op haar blog, waar ik ook geinspireerd raakte om een plaid te gaan haken.
De lengte zit er nu aan, nu nog de breedte.

Met de rug gaat het iets beter.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

niet direct de muziek die ik bij jou gedacht zou hebben, maar ik ben nooit te oude om te leren :)
leren deed ik ook over steve, ik kende zijn werk niet, maar heb wel genoten van de muziek. Vivaldi heb ik daarna zelf even opgezocht zodat ik ineens een nog fijnere middag had

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

6:06 p.m.  
Anonymous froukje said...

wat wordt je plaid toch mooi!!!

7:47 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Een lust voor het oog en oor!

7:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie foto's! Je plaid wordt echt mooi en fijn dat je rug wat beter gaat. Niet te snel naar het werk he! Marijgje

9:27 a.m.  
Anonymous Siem said...

Goed te lezen dat het met je rug wat beter gaat. Geweldig de tomaatjes en wat zullen zij goed smaken. Niks fijners dan een mooie requiem!!

11:09 p.m.  

Een reactie posten

<< Home