woensdag, juli 22, 2009

Update

Het gaat voorspoedig met de Delfsblauwe gehaakte deken. Zelfs zo goed, dat het witte katoen al op is. Helaas is dat ook het geval bij de winkel waar ik het gekocht heb. Ze verwachten deze week weer een nieuwe voorraad, daar wacht ik nu op. Verder blijft het kriebelen om zelf aparte kleding te ontwerpen en te maken. Zeker op breigebied lijkt me dat geweldig om te doen. Er is op internet inspiratie genoeg te vinden.
De meest boeiende zaken komen voorbij. Soms draagbaar, maar vaak ook niet echt draagbaar in het dagelijks leven. Ik vind het bijzonder hoe ontwerpers elke keer weer weten te verrassen.



11 Comments:

Blogger Linda said...

Oh leuk, zo'n poedel voor om je nek! Ik heb nu nog 7 zakken schapenwol, daar kom je vast een heel eind mee.

Je deken is echt supermooi aan het worden!

10:12 p.m.  
Anonymous Siem said...

Wauw wat word je deken mooi zeg en wat zal dat ontzettend vrolijk staan in de "bedstee".
Aan jou dus de nobele taak aparte gekke maar vooral draagbare kleding te ontwerpen, leuke uitdaging volgens mij!

1:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wow dat 2e ontwerp is echt waanzinnig!!!!
hil

9:14 a.m.  
Anonymous gea said...

waw,jij schiet lekker op met je deken!!

9:50 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het weer werkt wel mee met je deken. Ik hoop dat het tempo er snel weer uit is, want dan kunnen we weer naar buiten. Ik wil nog een weekje naar Texel, maar dan moet het wel wat droger worden.

11:47 a.m.  
Anonymous annita said...

dat was ik

11:47 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Je hebt weer wat moois gevonden!
Kan niet wachten op de winter, om zo lekker knus en zacht ingepakt te zijn.

12:34 p.m.  
Anonymous froukje said...

wat wordt die deken toch mooi! Jammer dat het garen op was!

6:11 p.m.  
Anonymous Lida said...

Mooie kleuren voor je deken, je schiet lekker op. Jammer dat dan net het garen op is.

9:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

draagbaar is wel een vereiste vind ik ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

10:31 p.m.  
Blogger Saskia said...

Hallo Tijm, ben eindelijk weer eens aan het bijlezen bij mijn favo bloggers en mag ik even zeggen dat ik vind dat jij altijd erg leuk, informatief, inspirerend en vooral gevarieerd blogt! Ik vind het altijd heel leuk om 'je' te lezen! Tot ziens op de beurs? :-)

10:32 p.m.  

Een reactie posten

<< Home