vrijdag, juli 31, 2009

Tijd over

Het gebeurd niet vaak, dat ik tijd over heb en aan het surfen ben op het internet.
Helaas is het nu wel het geval doordat ik 'plat' lig. Dinsdag zijn de spieren in mijn rug in de kramp geraakt en nu kreupel ik als een oud vrouwtje door huis. Nou ja, ik lig de meeste tijd op de bank, omdat dit het minste pijn geeft. Ben al onder behandeling van de fysiotherapeut en gebruik tramadol tegen de pijn. Nu maar hopen dat alles snel weer normaal is. Tijd over is leuk, als je gezond bent.

Omdat ik liggend kan internetten ben ik wat aan het sneupen en kwam bovenstaande foto tegen op een website van een bevriende breier. Ik kan enorm genieten van werk van anderen wat inspireert en mensen die het breien boven het gewone uit tillen en er ongewone en bijzondere dingen mee doen. Zo dus ook Jan en Evelien.

Ook kwam ik op nieuwe leuke blogs. Met leuke verhalen en ideeën. Dat 'houdt me wel even van de straat' en geeft mooi afleiding van de pijn.

Zo kwam ik het werk van Jimini Hignett tegen.
Het is prachtig om al dit moois te ontdekken, maar ik zal blij zijn als alles weer bij het oude is, mijn rug weer kan doen wat het altijd deed en ik weer zonder pijn kan bewegen en slapen.


12 Comments:

Blogger Breienmaar said...

Sterkte met je rug! Lijkt me geen pretje.

1:08 p.m.  
Anonymous Siem said...

Arme arme jij, veel sterkte met sneupen naar nieuwe zaken en snel herstellen!!

10:36 p.m.  
Anonymous lous said...

Arme Tijm, heel veel strekte met je rug, hopelijk ben je er weer snel bovenop.

11:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Balen hoor, die rug momenteel! Maar zoals altijd haal je er wel weer wat positiefs ui'; ons laten zien wat voor byzonders er op breigebied te vinden is. Die bovenste foto spreekt erg tot mijn verbeelding, heel mooi! Marijgje

8:34 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

Veel sterkte, en hopelijk weer snel op de been ...

12:18 p.m.  
Anonymous Arja said...

agossie, sterkte ermee! hopen dat je rug gauw weer pijnloos is.

2:12 p.m.  
Anonymous froukje said...

beterschap hè...

4:29 p.m.  
Anonymous hannah said...

Beterschap!! Die geweldige foto van Jan had ik inderdaad ook een keer gezien (op Ravelry).

9:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

he get, ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat.
in ieder geval sterkte!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

6:04 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Ik hoop dat het een beetje lukt met dit weer met je rug. Bleeeh...
Wel in beweging blijven, helpen de medicijnen wel goed?
Beterschap!
Oh ja, je gehaakte deken wordt echt prachtig.

1:58 p.m.  
Anonymous annita said...

Wat een leuke sites heb je weer gevonden. Ik heb lekker even zitten surfen. Ik hoop dat het inmiddels weer beter met je gaat.

11:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

zeer interessant, bedankt

7:01 a.m.  

Een reactie posten

<< Home