zondag, augustus 30, 2009

Tomaatjessoep

Nee, geen dyslectisch foutje, maar ik heb vandaag van alle kleine tomaatjes van de tuin een lekkere tomatensoep gemaakt. Gistermorgen was ik met mijn moeder en zus naar Frederiksoord waar een quiltgebeuren was georganiseerd. We troffen het nog met het weer en hebben erg genoten van al het moois wat er te zien en te koop was.
Er was zelfs een breisel te zien, gemaakt door Héléne Derkx.
Deze quilt vond ik erg mooi. Het was gemaakt met heel veel verschillende lapjes.



9 Comments:

Blogger dominiqueknitting said...

bedankt om ons te laten meegenieten door de foto's (alhoewel voor de soep had het ook met geur gemogen...)

12:14 a.m.  
Anonymous lous said...

Vanmorgen las ik net een advertentie in het blad Buitenleven over deze quilt gebeurtenis, jammer dat het zo ver weg is voor mij.

10:40 a.m.  
Blogger Overstap said...

lijkt me een heerlijk soepje!!!

7:49 p.m.  
Anonymous froukje said...

Ja, was mooi hè! :)

8:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ziet er goed uit en wat heb je een tomaatjes, lekker! Marijgje

8:30 p.m.  
Anonymous hannah said...

Dat soepje lijkt me erg lekker!

Het was inderdaad mooi in Frederiksoord. Dat jij zomaar een favoriet kon kiezen zeg, ik vond heel veel quilts erg mooi. Natuurlijk spreekt het ene je meer aan dan het andere. Jouw keus vind ik persoonlijk ook een hele mooie.

12:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dit is inderdaad een eindeloos mooi quiltpatroon. wat heb je veel logjes de laatse tijd, je Delftsblauwe deken wordt ook al zo mooi

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

9:59 p.m.  
Anonymous annita said...

Wat zien die tomaatjes er mooi en lekker uit, lekker om op te eten, en mooi om als poster aan de muur te hangen.

10:39 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr! Ik ben GEK op tomaatjes/tomatensoep. Mijn moeder maakt het ook zelf, een beetje peper erbij, parmezaanse kaas en smullen maar.

7:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home