zondag, augustus 23, 2009

Doorzetten

Doorzetten, dat is het enige wat er voor kan zorgen dat de Delfsblauwe deken af komt.
Daarom maar weer een aantal blokjes maken en op hun plek spelden.
En vervolgens vasthaken.
En maar weer een stel blokjes maken, vastspelden en weer vasthaken.


Wederom belemmert Tijmman het proces, door weer met een leuk boek te komen.
Een lekker makkelijke, luie roman over tuinieren en Ierland. Ja, dat kan ik dus niet weerstaan.
Misschien ook maar goed, mijn armen beginnen van al dat haken wel een beetje pijn te doen en mijn doorzettingsvermogen word ook aardig op de proef gesteld.
Dus even de zinnen verzetten en lekker lezen.................en dan weer met frisse moed verder.
En dat mag ook wel, want ik heb het plan opgevat om voor de andere bedstee ook een plaid te haken en vriendin van oudste lijkt het ook erg lekker om een grote plaid te krijgen voor op de bank.




10 Comments:

Anonymous gea said...

o je schiet al lekker op met je plaid
ik blijf steeds bij het 24e hexagonnetje :)

8:06 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Maar wat wordt hij mooi zeg! Echt een tour de force!

9:24 p.m.  
Anonymous froukje said...

Wat mooi! Dus hierna nóg twee te gaan... eigenlijk Tijm mag je wel fulltime aan de haak, maar ja dan gaan je voorpootjes helemaal protesteren ben ik bang. Dan geeft een mooi boek een prima afleiding en rust voor diezelfde voorpootjes!

9:29 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Na gedane arbeid is het goed rusten, en het geeft je vervolgens weer hernieuwde energie! Dus dat boek was nog niet eens zo'n gek idee.

10:25 p.m.  
Anonymous Siem said...

Hmm een lekker boek op zijn tijd is ook niet verkeerd en wat wordt je sprei geweldig zo mooi die oerhollandse kleurtjes!!

5:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

woow mam, hij wordt wel heeeel groot!

7:16 p.m.  
Anonymous annita said...

Dat zijn er al wel heel veel!!

11:10 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat een liefde zit daar in zeg! Ik vind hem echt geweldig. Doorzetten hoor!
Tijmman is wel slim, variatie helpt!

12:59 p.m.  
Anonymous Ingrid. said...

Ziet er al prachtig uit !
Veel lees plezier.
Groetjes van Ingrid.

2:54 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik vind dat je heel snel gaat hoor! En waarom haasten, geniet ervan, het is nog steeds heerlijk weer om met katoen in de weer te zijn. Ik ben al bij mijn 4e hexagon...

7:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home