woensdag, februari 25, 2009

Aquarius

Een van mijn lieve nichtjes werd 9 jaar en op die leeftijd weet je erg goed wat je hebben wilt en is geld krijgen best leuk. Voor een persoonlijke noot heb ik haar een zakje gebreid waar het geld in kon.
Omdat ze van blauw houdt, heb ik een blauw zakje gemaakt. Dit riep bij mij een zee gevoel op en zo kwam ik op het idee om er een Waterman op te maken, omdat ze dit sterrenbeeld heeft.
Het mannetje is ruimtelijk en lijkt uit een golfje omhoog te komen met zijn drietand.
Gek genoeg heb ik geen foto's van het gehele tasje gemaakt, zo was ik gecharmeerd van het kleine kereltje denk ik.


18 Comments:

Blogger Mariella said...

Oh, wat mooi! Een leuk idee om iets zo net iets mooier en specialer te maken dan het al was!

7:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat mooi gemaakt !!!

7:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een ongelooflijk mooi cadeau! Ik kan me voorstellen dat je van het watermannetje gecharmeerd bent.

7:51 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Leuk he hoe je zo'n mannetje zelf kan maken en als hij dan af is, dan is hij gewoon een eigen mannetje dat je aankijkt. Erg leuk idee!

10:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ha wat grappig. Ik hoop dat ze het bewaart, de verpakking is een stuk waardevoller dan de inhoud, in dit geval.

10:02 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

jij bent echt een kunstenaar!!
hartstikke leuk ,groetjes hilly

10:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig wat een mooi cadeau

12:16 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Nou, dat nichtje treft het maar, met zo'n leuk en origineel kadoo!
wat een dotteke.

2:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik wou dat ik weer 9 en jouw nichtje was.
Groetjes Sanne

4:37 p.m.  
Blogger lheurebleue said...

hilly maakte mij attent op deze log - zij kent mijn voorliefde voor zeemeerminnen. ik geniet van je waterman. echt prachtig!

8:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik mocht het zakje in z'n geheel bewonderen: Echt mooi!

7:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi tasje / mannetje is het geworden! Ik ben benieuwd wat jouw nichtje een leuker kadoo vind; de verpakking of de inhoud ;-)

8:42 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb je dat ontzettend leuk gemaakt. Ik wou dat ik zo'n tante had.

9:26 a.m.  
Blogger LMMCRL said...

Top, Tijm, je nichtje boft maar met zo'n tante

12:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

super, wat een leuk cadeau, hoop dat je nichtje hem nog lang bewaart


marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

5:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ontzettend leuk... is dat de tooth fairy van mijneer Dart in een bewerking of...?

8:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een scheetje! Erg leuk om te geven en om te krijgen! Marijgje

8:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ontzettend mooi, Tijm!

10:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home