dinsdag, oktober 20, 2009

Eindstreep

Het is gelukt, de plaid is klaar. Op 8 juli ben ik begonnen en heb er met erg veel plezier aan gewerkt.
Het was leuk om te zien hoe hij langzaam groter werd. Juist doordat je steeds kleine rondjes maakt, die je later aan de grote deken vastzet als 6 kant, was het een prima project voor op het werk (alleen in de pauzes hoor) en voor onderweg.
De plaid werd al eerder gebruikt, maar officieel is hij op 17 oktober als klaar bestempeld. Uiteindelijk is hij 1.75 mt bij 1.25 mt geworden.
Nu verder met de volgende....................


19 Comments:

Anonymous Marijke said...

Hoera! Hij is echt heel erg leuk geworden, je oerhollandse plaid.

8:26 p.m.  
Blogger Annelyse said...

Wauw, ik kan haast niet geloven dat je dat h elemaal gehaakt hebt. Knap zenne

9:21 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Wat is ie mooi geworden!

9:28 p.m.  
Anonymous Siem said...

Geweldig, wat is hij mooi geworden!!!Ben je er blij mee?
Dapper hoor een nummer 2!

9:29 p.m.  
Blogger tientje said...

Hij is echt heel mooi geworden.

10:25 p.m.  
Anonymous berthi said...

Schitterend! Erg mooi die blauwtinten! Ik vind dat je deze plaid snel gemaakt hebt! Als ik lees waar jij allemaal al niet mee bezig bent, ongelooflijk! Een duizendpoot ben je!

12:33 a.m.  
Blogger Janina Modaal said...

Waaw, dat is echt heel knap geworden!
Supermooie kleuren!

12:44 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Mooi hoor! En echt supersnel! Mijn dekentje laat nog even op zich wachten ;) Veel succes met de volgende!!!

8:20 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

Proficat! een hele deken. En het beste is dat die ook gebruikt wordt...

8:37 a.m.  
Blogger Mariella said...

Aaaah, super! Heel erg mooi geworden, en wat een doorzettingsvermogen :-). Ik ben benieuwd hoe de volgende eruit ziet als die klaar is!

10:25 a.m.  
Anonymous Anje said...

Heerlijke mooie plaid geworden Tym en....in een ijltempo, Petje af!
Groetjes Anje.

1:12 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Mijn complimenten! Je hebt hem af! compleet met gehaakte rand zie ik. heel goed en nog niet gaar om een 2e te maken?..

2:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

o wat is die leuk geworden
wat een doorzetter ben je!!

2:19 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Wow wat een klus maar wel mooi geworden hoor! De volgende met dikker garen ;-)

3:38 p.m.  
Anonymous Lous said...

Gefeliciteerd Tijm, het ziet er prachtig uit.

12:18 a.m.  
Anonymous froukje said...

Geweldig! Wat een werk en wat is ie prachtig geworden!

8:44 p.m.  
Anonymous Annita said...

gefeliciteerd, wat goed dat je hem helemaal hebt afgemaakt.

1:23 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa!!!

Hij is geweldig, wat kan je daar lekker onder liggen. Ik heb hem al in mijn favorieten!

9:52 p.m.  
Blogger baukje said...

Heel mooi geworden en wat een doorzettingsvermogen.............

9:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home