dinsdag, september 15, 2009

Oeps.............

..................................... I did it again !
Waar ik al wat bang voor was, gebeurd dus .......ik pak weer veel te veel (leuke) projecten op met het grote gevaar dat de Delfts blauwe plaid blijft liggen.
Niet alleen ben ik begonnen, als tussendoortje om de zinnen te verzetten, met een tasje voor een collega en alvast met een tweede plaid, maar ik heb ook garen gekocht voor nog even een nieuw tasje voor mezelf.
En als ik dus nu niet oppas, gaan deze projecten er voor zorgen dat ik de plaid laat liggen en dat ze verandert in een UFO en dat moet niet.
Dus ik zal mijn best doen, de twee tasje afbreien, lekker vervilten en daarna borduren en ondertussen het haken van de blauwen met wit weer oppakken.
Streng zijn voor mezelf.................

15 Comments:

Anonymous Tineke said...

Voor het eerst bij je op visite en meteen geconfronteerd met iets heel herkenbaars. Ik las een paar berichten terug en zag je bezig met DE sprei. Ik ben hem ook aan het maken. Wilde ook de restjes opmaken en nu de restjes op zijn is ie eigenlijk te klein. Alleen heb ik de pech dat ik het materiaal destijds uit Cairo meenam..... Heel veel succes met je mooie nieuwe projecten. Ik kom zeker bij je terug om te zien hoe ze gaan worden. Het belooft veel moois als ik de foto zie.

7:40 a.m.  
Blogger Sylvia said...

Ik ben altijd met minstens 3 verschillende dingen tegelijk bezig (nu met 2 paar sokken en 2 kantsjaals) en ik voel me er niet langer schuldig over. Je hebt gewoon afwisseling nodig en ooit komt het echt allemaal wel af! Mooie kleurtjes borduurgaren trouwens, ben erg benieuwd naar het resultaat.

7:57 a.m.  
Blogger Mariella said...

Ohoh, inderdaad oppassen! Het komt vast wel goed, maar ik begrijp dat het lastig is... Nog even doorzetten (of iedere avond een vast aantal rondjes haken, dan komt het ook vanzelf af). Succes!

9:56 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Ooo, wat een mooie kleurtjes op de foto. Ik vind dat je het al heel lang hebt volgehouden met de sprei. Een beetje afwisseling kan geen kwaad, anders krijg je nog een hekel aan de mooie sprei en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Even wat anders en dan weer voort in rood wit blauw.

10:40 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Oh, weer een Suzy? Mooie kleur zeg! En met een mooi borduursel erop? Kan niet wachten om het af te zien!!! Hier ook veel meer wipjes dan gewenst... ;)

11:53 a.m.  
Anonymous Siem said...

Oh oh oh waar moet dat heen met jou hihi maar ja het zijn ook allemaal wel erg leuke dingen. Hoop wel dat die mooie spreien afkomen, zal er steeds naar vragen ;-)

3:49 p.m.  
Anonymous annita said...

Prachtige kleuren!! Ik kan me voorstellen dat je daarvoor valt. Als je nou naar je werk gewoon alleen je haakwerk meeneemt, dan komt hij vast gewoon wel af.

10:06 a.m.  
Anonymous froukje said...

Mooie kleurtjes! En ja, tussendoortjes, leuk toch? Plaid komt vanzelf wel...

11:55 a.m.  
Anonymous yvonnep said...

Mooie kleurtjes en nee, dingen maken is leuk en moet leuk blijven, dus je moet doen waar je zin in hebt en niet doen wat je moet. Niet streng zijn voor jezelf. Dat doet het leven wel.

6:30 p.m.  
Anonymous Anje said...

Mmmmm.... verandering van spijs doet eten Tym! Er is ook zoveel leuks. Ik doe altijd verschillende handwerken tegelijk er ligt door het hele huis wel wat en..... er is hoop, want het komt altijd af! Wees niet te streng voor je zelf!!!
Lieve groet Anje.

8:28 p.m.  
Anonymous hannah said...

Heel herkenbaar! Gewoon even aan toegeven en daarna weer streng worden voor jezelf?!
Mooie kleuren trouwens.

8:53 p.m.  
Blogger Unknown said...

Tis HOBBY hoor! als het een ding op je To-Do lijstje wordt...... ik heb het zelf ook, erg veel dingen tegelijk en nog meer in mijn hoofd to do.

8:59 p.m.  
Blogger Overstap said...

Je bent net als ik gewoon promiscue als het op breien en haken aankomt.. Hoe is het met je? Hoe het met mij is kun je lezen op mijn blog. Lieve groet van mij

10:41 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Gelukkig heb je genoeg ideeen om te maken, stlej e eens voor wanneer je totaal leeg zou zijn...! Ga lekker door en do it to me one more time....!

10:00 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Meisje, het heeft geen zin! Wie kan de groene roep weerstaan???
Geweldige kleuren heb je gekozen. En zometeen weer terug naar de blauw witte vakjes! Met nieuwe energie.

1:11 a.m.  

Een reactie posten

<< Home