dinsdag, november 10, 2009

Er kan nog meer bij

Dit zijn de kleuren van de roze/rode plaid.
Nou koop ik er elke week weer een paar bolletjes bij als ze weer wat opraken, dan lijkt het niet zo duur.
Nu was ik zaterdag bij mijn LYS en kwam tot de pijnlijke ontdekking, dat een van mijn kleuren, de bovenste op de foto, even niet meer op voorraad was. En ik wil natuurlijk door met de zeskantjes. De kleuren op onderstaande foto waren de allereerste keer niet in de shop, maar vind ik er wel mooi bij passen.
Geen gedoe dus en deze twee er bij gekocht. Nou heb ik acht kleuren om mooie combinaties mee te maken voor de blokjes. Nog meer mogelijkheden.
En de plaid, die vordert gestaag.




11 Comments:

Anonymous Siem said...

Gewoon prachtig!!!

10:00 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Wat een geduld en wat wordt het mooi.

8:10 a.m.  
Anonymous lous said...

Wat een prachtige kleuren, en wat een moed om zo een grote plaid te maken.

8:47 a.m.  
Blogger Mariella said...

Oh, wauw! Wat een mooie combinatie van kleuren. En je bent echt al een heel eind op weg! Pfoeh, wat een werk, respecht hoor :-)!

11:35 a.m.  
Blogger baukje said...

Ik vind deze nog mooier dan je blauwe....

5:46 p.m.  
Anonymous froukje said...

Mooi hoor!

7:24 p.m.  
Anonymous berthi said...

Super mooi!!!

Nu nog even iets anders. Ik wil je een mail sturen en probeerde dat via een 'oud' mailadres. Dit lukt niet. Zou jij mij eerst een mail willen sturen via mijn mailformulier op mijn blog?

9:07 p.m.  
Blogger Jonneke said...

Echt heel erg mooi!
En die combinatie van kleuren is echt geweldig!

10:38 a.m.  
Anonymous hannah said...

Wat een kleurenpracht. Het wordt volgens mij schitterend.

11:13 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Ziet er goed uit,goede vervanging. Ik blijf het dapper vinden dat je gewoon doorgaat, ik had allang opgegeven!

10:58 a.m.  
Blogger DutchAstrid said...

Wat een mooie bloemetjes allemaal! Hij wordt echt fantastisch.

2:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home