dinsdag, november 17, 2009

Blauwe Dinsdag

Nee, geen blauwe maandag of een blauwtje lopen, maar een begin van een blauwe tas. Omdat ik spontaan 10 bolletjes gekocht had en een eigen ontwerp maak, ben ik bang dat ik te weinig garen heb.
Nou had ik nog andere blauw viltgaren liggen wat ik er in mee verwerken kan. In eerste instantie was het plan om dit garen alleen als decoratie te gebruiken, wat ik er later op zou brengen, maar nu ook om lengte te maken.
Op de foto is het niet goed te zien (kreeg het op geen één foto voor elkaar) maar het kan wel en het kan niet.
En omdat ik geleerd heb: 'Bij twijfel NEE', besluit ik om de bovenste rand dus maar uit te halen.......... Zonde van het werk, maar ja, anders blijft het altijd een kleine ergenis.

3 Comments:

Anonymous Jolanda said...

Blauw, blauw, blauw. Keer ik terug naar jou!

Ben zeer benieuwd.

10:31 p.m.  
Blogger Unknown said...

Prachtige kleuren, die blauwtinten zo bij elkaar. Ziet er mooi uit in de tas

7:36 p.m.  
Blogger Hannah said...

Dat ziet er al mooi uit. Je hebt gelijk: bij twijfel niet doen! Het is te veel werk en het zou jammer zijn als het niet wordt wat je graag wilt.

9:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home