woensdag, mei 21, 2008

Verwennerij

Mijn vakantie kon niet mooier beginnen. Van haar kreeg ik namelijk drie prachtige folders van Aino Praakli met weer nieuwe patronen/foto's van wanten uit Estonia. Schitterend van kleur en design. Smikkelend zat ik er van te genieten op mijn eerste vrije dag.

Op de tweede dag kwam zij langs om van allerlei moois te laten zien en ook nieuw sokkengaren. Ze wil dit eerst uit gaan proberen om te kijken hoe het breit en hoe het blijft voordat ze het daadwerkelijk gaat verkopen.
Ze heeft uiteindelijk besloten om te vragen of iemand wil proefbreien en kritisch wil kijken hoe het blijft tijdens wassen en dragen. Nou wilden best veel mensen dit wel doen, dus besloot ze te loten en laat ik nou winnen!! Ik ben een van de gelukkige testbreisters!!
Nou, mijn vakantie kan al niet meer stuk!

She gave me 3 new folders of Aino Praakli with beautiful coloured photo's of Estonia mittens. It was a present for my holiday. So nice of her !!
And I won some sockyarn from her. I'm now one of the test knitters. We knit socks and see how it stays in the wash and how it wears.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is je van harte gegund dus geniet er maar volop van, dus nogmaals, van harte!!!!!

11:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

He bofkont! Lekker breien maar met dit mooie garen! Marijgje

6:46 a.m.  
Blogger Unknown said...

Wie goed doet, goed ontmoet! Genieten maar!
Ben benieuwd waar je mee thuis komt, aan breisels etc.

8:41 a.m.  
Blogger Saskia said...

ik hoop dat de toon is gezet voor de rest van je vakantie, lekker genieten! Veel plezier met proefbreien!

8:46 a.m.  
Blogger Breibeest said...

Mooi he, die Estse wanten. Ik heb de twee (dikkere) boekjes van Aino Praakli, Kirikindad, en het blijft genieten.

De wol die je aan het proefbreien bent, is hetzelfde als Trekking XXL, gemaakt in dezelfde fabriek, alleen een andere merknaam en (volgens mij) iets goedkoper. Slimme zet van Angelique om dit in haar assortiment op te nemen! Je kan er vast iets heel moois mee maken.

9:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig die foto met al die bloemen! Mooi wolletje om test te breien!

11:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home