woensdag, mei 14, 2008

Choices

Keuzes, keuzes, keuzes.

Even een waarschuwing: Als je een patroon gaat zoeken voor een mooi garen dat je hebt gekocht, ga dan NIET op Ravelry zoeken, de keuze is namelijk overweldigend en voor dat je het weet zie je door de (in dit geval) sokken DE Sok niet meer.




Ik kon uit meer dan 4000 gratis sokkenpatronen kiezen. Mijn keuze was al iets specifiek, want ik wil met het Ierland garen een Celtic, Aran kabelsok breien. Nou, dat maakt het er niet makkelijker op: teveel keuze.
Uiteindelijk had ik 30 in mijn verlanglijstje staan en moest ik gaan kiezen. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Deze 4 bleven er over en daar moet ik voor het eind van de week uit gekozen hebben, want alle vier breien, dat gaat me niet lukken deze vakantie.

I can't make up my mind: to much lovely sock paterns.
On my holiday in Ireland, I want to knit a kind of 'Celtic, Aran, Cabel Sock' but on Ravelry are to many lovely free sockpaterns. At last I have made list of 4 paterns and at the end of the week I must have made a choice. Difficult!!!

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

de een is al mooier dan de ander. Ik zou , denk ik, voor de tweede gaan, maar de eerste is ook wel heel erg mooi.

10:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dar helpt maar één remedie tegen: briefjes maken en trekken! Het patroon wat dan op het briefje staat is de te breien patroon.

Veel succes!

Of anders nog drie garen erbij kopen....(ik wil je absoluut niet in de verleiding brengen)

10:26 a.m.  
Blogger lucie said...

O ja dat is moeilijk!
Ik vind die witte ook erg mooi.
Ben wel benieuwd welke je gaat kiezen!

groetjes Lucie

10:35 a.m.  
Blogger Unknown said...

Ik ga voor de bovenste, lekker ingewikkeld en heel mooi. Succes met kiezen!

10:36 a.m.  
Blogger Unknown said...

Mmmmm, hoewel.... nu ik verder naar beneden heb gescrolld en het garen heb gezien dat je wilt gebruiken zou ik toch voor het tweede ontwerp kiezen. Het eerste komt denk ik beter uit in een effen garen, anders ben ik bang dat je het mooie gekronkel van die kabeltjes haast niet ziet en dat zou toch jammer zijn. Maar zelf weten hoor!

10:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

eh doe de tweede of de derde! of nee toch die eerste, hmmm die vierde is ook zo mooi, ik vind deze vier al moeilijk kiezen!

7:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja ik snap dat het erg moeilijk is maar eh de derde is toch wel erg Iers, zie het voor me, prachtig.
Maar nee je moet objectief blijven dus veel succes met je keuze, maar ben erg benieuwd welke het uiteindelijk wordt.

9:54 p.m.  
Blogger Gini said...

Ik zag je zoektocht op Ravelry. Ik heb je nog een linkje gestuurd, maar als het er eentje uit deze vier moet worden dan zou ik gaan voor de Celtic Braid.
Die vind ik wel heel erg mooi.

12:48 a.m.  
Blogger yarnlot said...

De Boyfriend Socks zijn mijn favoriet (de tweede dus).

2:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ach ja, Ravelry, wat is het daar toch geweldig! Maar inderdaad: het is vaak ook erg overdadig.

Ik vind de bovenste sok prachtig, maar inderdaad misschien meer geschikt voor een egaal gekleurd garen.

7:38 a.m.  
Blogger Saskia said...

heb je de scorelijst bij de hand?
Ik stem voor nummer 3!

10:01 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik zou de tweede nemen voor dit garen om de reden die Saartje noemt. Ik zou daarna die eerste sokken gaan breien omdat ik die echt gewoon geweldig mooi vindt. Maar dan in een effen garen?

11:20 a.m.  
Blogger Unknown said...

Daar kom ik dan nog eens achter alles en iedereen aan:
Oh wat vind ik de tweede van boven prachtig......

11:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat is de naam van het patroon van de bovenste (rode) sok? Ik vind hem schitterend, maar kon die op Ravelry nog niet vinden.

8:34 p.m.  
Blogger Unknown said...

Ik zou graag het patroon van de tweede sok willen hebbe, waar kan ik dat vinden?

7:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home