dinsdag, mei 06, 2008

Mystic light........done

Doordat zij mij stimuleerde om de Mystic light toch af te maken, is het me uiteindelijk toch gelukt. Clue 4 vond ik echt erg eng breien, maar in clue 5 kwam de logica weer terug van het patroon. Blocken.
Detail.
Uitstapje naar de tuin, waar eerst de pruimen en perenbomen stonden te bloeien en nu de appelbomen vol met bloesem zit. Zo mooi en zo lekker die geur. Als alles mee zit heb ik dit jaar een enorme oogst wat fruit betreft!

Helaas, dit stoort me. Ik heb de bollen met een Russische aanhechting aan elkaar verbonden. Twee keer is daar niks van te zien, maar net in dit laatste stuk, wat juist zo opvalt, is het toch te zien. Misschien morgen even persen??

17 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik zie niks! Wel zie ik een prachtige shawl en een tuin waar ik als bezitter van een stadstuintje van ga kwijlen

10:42 p.m.  
Blogger Irma said...

prachtig is ie en van aanhechting ziet een breileek al helemaal niets

12:03 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie ook niets. Heb misschien een vaag vermoeden waar het zit. Maar ik denk dat je je hier niet aan hoeft te ergeren Tijm (al snap ik heel goed dat je dat doet, heb ik ook heel vaak).

Maar wat is hij prachtig geworden. Wat een mooie kleur heb je gebruikt!

En de appelbloesem vind ik ook prachtig!

7:37 a.m.  
Blogger Mariella said...

Hmmmm, mooi :-). En al dat fruit, ik hoop dat alle bomen vol fruit komen, mijn schoonouders hebben ook appel- pruimen- en perenbomen en we hebben daar toch altijd zo'n plezier van als ze kunnen oogsten!

8:12 a.m.  
Blogger Tineke said...

Wat is 'ie mooi geworden zeg! En aan die kant zie ik niks.

En wat een fruitbomen heb je in je tuin zeg, heerlijk!

Gr. Tineke

8:29 a.m.  
Blogger Unknown said...

Prachtige foto's, vooral die hangend in de bloesems. Weer een werkstuk waar je heel erg trots op kunt zijn! Go Girl!

9:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi mooi zo in de appelboom. Die aanhechting heb je tijdens het breien natuurlijk goed kunnen zien, en is op dat moment ook een punt van ergernis, maar nu zie je bijna niets en ook in real life valt het niet heel erg op. Marijgje

10:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind de shawl prachtig en ik zie de aanhechting niet eigenlijk... En wat heb je een heerlijke tuin!

6:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

'k zie er niks van... ik zie alleen een schitterend werkstuk in een heel mooie kleur dat je prachtig zal staan!

10:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schitterende shawl is dit geworden. Volgens mij zie ik de aanhechting zitten, met het dragen zie je dat toch niet?

12:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lovelyy!! Siem en ik gaan 'm ook proberen!! <3

1:51 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Zoals gewoonlijk ziet alleen de maker de fout en dan ook alleen op de close up foto...
Hij is prachtig geworden!

6:52 p.m.  
Blogger Saskia said...

wow, R.E.S.P.E.C.T. de dag dat ik zo'n mooi werk maak, is de dag dat ik ehm...nou ja... dat zal nog wel een poosje duren dus. Prachtig Tijm, enne, ik zie niks hoor, maar ja, ik ben dan ook een klantleek. ;-)

8:47 a.m.  
Blogger Jenneke said...

Echt prachtig! Chapeau!

4:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een prachtige foto's!

6:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat schitterend!

Enneh, ik zie niets van je aanhechting hoor.

8:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lees al vaker je blog, ik mocht willen zo mooi te kunnen breien, maar wat is rusisch aanhechten eigenlijk? Ben in ieder geval helemaal verliefd op deze mooie shawl!

6:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home