zondag, april 06, 2008

Stitchmarkers

Over 3 weken zit ik Barcelona samen met mijn jongste dochter. Via Ravelry heb ik bij de group I Love Barcelona Knits gevraagd naar mooie garenwinkels die ik zou kunnen bezoeken. Na wat heen en weer reageren op elkaar heb ik de uitnodiging gekregen om op maandagavond 28 april met ze mee te breien in de garenzaak waar ik zeker moest kijken.

Omdat ik niet met lege handen aan wil komen, heb ik besloten om stitchmarkers te maken. Die komen altijd van pas. En dan in de kleuren van onze nationale vlag.
Graag had ik ook nog iets willen maken met de Fryske vlag maar dat gaat denk ik niet meer lukken.
Het voelt wel vervelend om zover weg te zijn voor een paar dagen, nu mijn vader ziek is. Maar omdat hij nog fit is en vindt dat we moeten gaan, zullen we er 4 leuke dagen van maken.

My daughter and I go to Barcelona on the 26 of april. On this group I asked for yarnshops to visit. The Barcelona Knitters invited me to knit with them on the 28 in the evening. I like that! And I want to give them some presents, so I want to make some stitchmarkers with the colours of the Dutch flag: red, white and blue.
It feels not nice to be so far away for 4 days now my father is ill. But he's still feeling well and want us to go, so we make the best of it.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat geweldig om in Barcelona mee te gaan breien met de SnB-ers! Heel goed idee om via ravelry contact met ze te leggen. En zo te horen krijgen ze een origineel cadeau van je, op zijn Tijm's!

Marijgje

10:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een ontzettend geweldig idee. Leuk ook om met je dochter naar Barcelona te gaan. Ik ga waarschijnlijk in september naar Barcelona. Houd me op de hoogte!!

11:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fantastisch dat je naar Barcelona gaat en daar dan ook nog gaat breien. Die stitchmarkers zullen vast wel in de smaak vallen.

Ik ben erg benieuwd hoe ze worden, je laat ze toch wel zien op je weblog?

4:30 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Even op adem komen in Barcelona met dochterlief: geweldig!
En ook nog lekker breien.
Ben benieuwd naar de stitchmarkers als ze af zijn!
Veel (voor)plezier!

6:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat heerlijk voor jullie, Tijm., een paar daagjes lekker naar barcelona. Leuk dat je vast wat "breierigs" hebt uitgezocht. Laat je je stitchmarkers nog zien voor je weggaat?

groeten en veel plezier!
marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

7:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oooh wat geweldig om daar in Barcelona mee te mogen breien!!!!

9:21 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Lukt het een beetje met de tangetjes?

7:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoe is je spaans? en ga ook nog naar de publieke breiwerkjes kijken waar ik je over vertelde (als je tijd en zin hebt) Heel veel plezier in barcelona!

7:42 p.m.  

Een reactie posten

<< Home