zaterdag, maart 29, 2008

!!!

Als breister ben ik vaak patronen aan het veranderen, want ik ben geen 'doorsnee' vrouw van 1.68 zoals de meeste naai- en breibladen aanhouden. Met mijn 1.85, brede heupen, wespetaille en kleine borsten pas ik echt niet in het plaatje.
Daarom moet ik altijd patronen aanpassen en dat is soms zo vervelend, dat ik liever zelf ontwerp.
Maar het berekenen van hoe de pasvorm er goed in krijgen, was altijd een hele klus.
Nu komt The Knittingdaily met een prachtige uitvinding: The Waistshaping calculator!!
Zelf heb ik het nog niet uitgeprobeerd, maar het lijkt me erg makkelijk!!

En dit kwam ik tegen, wat ik erg leuk vind: een computerspel zonder computer.

With my lenght, wide hips, small taille and small breasth, I don't fit the patterns of the magazines and books. I always have to change them. That's not easy.
Now the Knittingdaily has the solution:
the Waistshapingcalculator.
I haven't used it jet, but it can by very handy.

And a computergame without computer.

6 Comments:

Blogger MarieLouise said...

Klinkt werkelijk ideaal! Die calculator, want ook ik voldoe met mijn lengte breedte enzo niet aan de standaard! Dank je wel, ik zal hem binnenkort eens gebruiken.

8:52 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Dat zou handig zijn, ik kom niet eens in de buurt van 1,68. Daarom maak ik heel veel voor Bridget, want kleding voor mezelf maken was gewoon te frustrerend. Ik ga eens kijken op de Knittingdaily site, dank daarvoor.

12:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een leuk 'computerspelletje'! Die calculator is idd handig om te onthouden.

4:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hij lijkt mij ook heel handig die calculator van Knitting Daily. Ik ben zo ongeveer het omgekeerde als jij. Klein en rond!

Dat spel is erg leuk bedacht.

5:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

leuk verzonnen dat computerspel, maar ik vrees dat ik mijn gamejongens hier niet warm voor kan krijgen.

9:22 p.m.  
Blogger MoonWise said...

Wat een uitkomst deze calculator! Fijn dat Knitting Daily zo iets praktisch heeft gemaakt voor de vele vrouwen die niet de gangbare maten hebben. Ook ik ga me nu eens aan iets getailleerds wagen ;-)

8:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home