woensdag, februari 27, 2008

Present

She gave me this beautiful book with traditional shawl patterns from Ireland, Wales and Scotland. It's written by Martha Waterman and from the Interweave Press. I'm very happy with it!! It's a very nice book. Everything I need to know to design and knit my own shawls is provided with detailed instructions.
Now the bag is finished I picked up the blue Waterdrops cardigan.
I hope I knit fast, because I have so many new ideas for knitting projects.
But first things first.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtig boek! Wat ben je al weer ver met dat blauwe garen...Zusje

8:17 p.m.  
Blogger Unknown said...

Oh ik kom het boek wel een keer bekijken binnenkort!! En de trui wordt mooi, je bent al best een eind toch?

9:52 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat een boek! Superrrr.
Is de trui het ontwerp wat je laatst liet zien, het ruitjes papier met stippeltjes? Prachtige kleur zeg.
Is het voor jezelf, want die kleur gebruik je niet zo vaak...

10:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtig boek. Leuk om alle elementen apart te hebben zodat je zelf kunt combineren.
Je trui wordt prachtig. Ik vond het ontwerp al zo mooi.
Het is toch wat met ons breisters: het één staat nog niet op de naalden of het volgende zit al weer in je hoofd. Geniet nog maar even van deze trui, de mooie wol en het originele ontwerp dat je hebt gemaakt.

9:06 a.m.  
Blogger Saskia said...

zoooooooooo benieuwd naar de trui, brei maar lekker door. ;-)

12:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

lucky you! wat een prachtig boek

marcella
http://nuttigenfraai.web-log.nl

2:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi boek! Neem je deze woensdag mee?

2:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi boek hoor!

En je blue Waterdrops vest wordt ook al mooi. Leuk ontwerp!

11:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goedendag Tijm,

Ik heb je blog met bewondering bekeken. Alles doorgesnuffeld en de meest prachtige patronen gezien. De techniek met het laten vallen van de steken, het vilten, de sokken, de prachtige shawls.
Ik brei ook. Alleen niet zo frequent en op een veel lager peil dan ik hier zie. Mijn wol haal ik bij De Schapekop. Een geweldig mooie winkel met vele natuurgarens en ook handgeverfde. Ik heb al een aantal mooie creaties daar mee gemaakt. Wel duur, maar exclusief.
Zodra ik bollen wol zie kan ik geen weerstand bieden.
Ik zou je zoveel willen vragen. Zou ik je e-mail adres mogen?
Ik wil mijn eigen ook eens aan sokken wagen, maar kan alleen niet uit de Engelse patronen komen. Ik wil ook graag de haren van mijn Schote collie laten spinnen. Heb jij misschien een adres voor mij waar ik dat kan laten doen?
Ik blijf je handwerken op de voet volgen.

11:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi boek is dat!! Daar kun je je hart bij ophalen.

10:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home