donderdag, februari 07, 2008

Crazy

So much to do, so many ideas, so little time. It's driving me crazy!!!
I like my family, I like my work, I like housekeeping, I like my garden and knitting. But I would like to do it all at the same time, can't make any choises.
I want more time!!!

I'm knitting a bag. I thought it was a 2 days job (needles 5) but it isn't! Because the knitting must by felted, it's getting smaller and I want a big bag, so now I'm knitting something like a very big sweater. I didn't see that coming (stupid offcourse).
That's one of my problems: I always think that a task (painting/knitting/gardening/etc) doesn't take that much time. And always I end up with unfinished tasks because I run out of time.
Now there's a cardigan waiting to be finished, photos who wants to be put in an album, two trees who needs to cut down, a lot of ideas in my head who wants to be out in the open.
AAaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh................................

For now, a detail of the bag.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Daar heb ik nu ook vaak last van. Het nadeel van een creatieve geest. Gelukkig hebben voor de voordelen de overhand. Wat betreft breien: ik probeer evenveel te genieten van het breien als van de producten die dat oplevert. Zo lukt het soms om minder tegelijk te willen.

9:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

O jee, je klinkt nu echt gestressed! Rustig maar...

Ik herken dit zo: ik moet nog 2 IJslandse truien afmaken (1 is gelukkig bijna af), ik moet 2 ritsen vervangen van broeken van Casper (wat ik helemaal niet leuk vind), je zou onze tuin eens moeten zien (3 jaar woon ik nu hier en door omstandigheden is er nog niets aan gedaan, en nu moet het allemaal gaan gebeuren), deze zomer moet ons hele huis worden geschilderd en dat moeten we zelf regelen. Ik wil nog kleren naaien, de huishouding moet worden gedaan, ik wil zo graag al die mooie dingen breien die in mijn hoofd zitten, en, en, en....

O hellup!!! Ik geloof dat ik nu ook een beetje crazy wordt!

Zie je, ik begrijp je helemaal;-)

11:01 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Aaaaah, ik schreeuw lekker met je mee... Ken het gevoel! Als die kloontechniek is geperfectioneerd, sta ik vooraan!

Even een bakkie thee, koekie erbij, russsssssssst... Zennnnn...

haha...

Maar hij wordt wel cool hoor! Tas vilten, nog iets op mijn To Do-lijstje... :S

11:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Aaaaargh..............houd op, anders doe ik met je meeeeeeeeeeee. En op z''n mooist wordt je ook nog gestoord door die outbound callcenters met geweldig hoogstaande vragen!!!!!!!!!!

Maar wat wordt je tas mooi he, IK kan zeker niet wachten tot het eindresultaat, doorbreien vrouw! Marijgje

12:16 p.m.  
Blogger Tijm said...

Moet enorm lachen om de reacties!! De herkenning doet me goed, voel me minder 'gek' maar vooral begrepen. En de humor die er in doorklinkt relatieveerd zalig!!

OK doorbreien dus en snel een beetje!

1:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

niet paniekeren: waarom zie jij dit allemaal als "moeten" en als een druk? Dus mijn advies: geen druk, breien etc is wat je erbij doet: TER ONTSPANNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4:32 p.m.  
Blogger Tijm said...

Maar het is ontspannen en ik heb er zo'n lol aan!!!
Das juist het probleem, ik wil het gewoon allemaal. Ervaar dus geen druk of moeten maar juist een gretigheid en enthosiastme om alles te doen. En dat lukt niet in de tijd die er zit in een etmaal.

5:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

eh ja, lijkt me duidelijk dus: runs in the family!

12:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

NERDS

7:43 a.m.  
Blogger Saskia said...

zooooooooooooo herkenbaar... dat je 7 UFO's hebt liggen, da's één ding, maar dan al die ideeen in je hoofd die maar ronddraaien en draaien tot ze eindelijk eens tot werkelijkheid mogen komen, om gillend gek van te worden...

je weet dat het ter ontspanning is, en dat is het ook, maar tegelijkertijd ben je met je hoofd bij al die andere dingen en gek genoeg is het ook een fijn soort stres omdat de onderwerpen van de stress je zo'n prettig gevoel geven.

gelukkig ben ik niet de enige

(haha, die reactie van tijmman... hahahahahaha)

9:22 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

"I like my family, I like my work, I like housekeeping, I like my garden and knitting. But I would like to do it all at the same time, can't make any choises.
I want more time!!!" <---- I'm agree with you, but... You're a dreamer ! ;-)

8:27 p.m.  

Een reactie posten

<< Home