dinsdag, februari 05, 2008

Happy

She made me very happy today!!!
This morning I found this message in my mail:

Hi,
Do you remember suggesting a name for my pink rabbit pattern back in November? Well I ended up naming the pattern after the baby I gave the original to which means that no one won the contest. That's a bit dull though so I randomly selected 5 comments to win a copy of the pattern and yours was one of them. Yay! I hope you like the pattern, please let me know if you have any problems or questions, Ysolda

And this is the lovely pattern I won!!

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk!!!!

11:05 p.m.  
Blogger Mariella said...

Aaaah, jaloers.... Gaaf hoor, ik vind haar echt een geweldige ontwerpster!

8:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

O, wat ontzettend leuk! Wat een leuk patroon. Ga je het een keer breien?

9:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd. Ik heb Eliah, de olifant va haar gekocht, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om hem te maken. Hij is wel erg leuk.

9:59 a.m.  
Blogger Ammerins said...

wat leuk zeg! lieieieieieeeef...

1:06 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat een mooi patroon!!!! Als je die gaat maken heeft Lodewijk meteen een mooi vriendinnetje!

10:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd! Mogen er nog vele prijzen volgen (maar dan niet meer bij Ysolda, daar ga ik de volgende keer mee aan de haal)

10:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk! Ben benieuwd hoe die van jou wordt...

8:43 a.m.  
Blogger Saskia said...

Ik las haar site en zag je naam voorbijkomen. Dat zie ik trouwens vaker, waar vind jij de tijd om tussen al het breien, vilten en tuinieren (en de rest) dan ook nog al die blogs te lezen en een reactie te plaatsten. Mega-respect man! ;-)

9:23 a.m.  

Een reactie posten

<< Home