vrijdag, februari 01, 2008

Handwerkbeurs Zwolle

Samen met haar ben ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Het was erg gezellig!!!
We kwamen veel bekenden tegen, hadden leuke gesprekken en genoten van al het moois.
Het was druk, wat fijn is voor de standhouders. Ik hoop dat ze veel omzet maken, want wat een werk hebben ze er aan.
Zelf heb ik niet veel uitgegeven, kon mezelf goed bedwingen, maar het was moeilijk!
Bij de Wolhemel moest ik me inhouden niet alles van Malabrigo te kopen. Ik heb alleen Drops Alpaca gekocht voor een paar Fryske wanten. Succes dames met deze geweldige zaak!
De Addi-naald komt bij de breiwinkel weg. Iedereen is het er over eens: Dico is een vreselijk aardige breiman!

Natuurlijk kunnen we niet om de stand van Klazien heen. Het is altijd gezellig kletsen met haar. Haar zus is morgen ook weer van de partij. Mooie garens, boeiende kleuren, prachtige patronen en vrolijke en vakkundige bediening, wat wil je nog meer!
Dit garen wordt een vestje (ooit .....want wat heb ik toch veel op de pennen staan en wat wil ik nog veel maken).
Bij Astrid hadden we gelijk het gevoel in 'Estonia' te zijn. Zoveel garens die er vandaan kwamen. En wat een enthosiaste hulp!
Ik viel helemaal voor het garen wat speciaal ontwikkeld is om te vervilten na het breien. Dit wordt een tas.
Wat is het fijn om door leuke en belangstellende mensen geholpen te worden. Mensen die enthousiast zijn over hun product, er veel van weten en het ook fijn vinden een ander te helpen. Daar komen we graag bij terug!

Zoveel leuke en lieve mensen hebben we ontmoet en gesproken. Fijn om bekenden van internet weer even in het echt te zien.
Zoveel zijn we helaas mis gelopen. Jammer, hopelijk komt er snel weer een gelegenheid elkaar te treffen.

Voor mij is de beurs een geslaagde ervaring.

I went today, with my girlfriend, to a big Craftersmarket. I met a lot of people and bought nice things. It was very nice being there.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk om over de beurs te lezen. Ik ga morgen, ben erg benieuwd! De drops alpaca ziet er mooi uit! Heb er zelf een Lodewijk van gebreid.

martine

4:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Och Tijm, wat ontzettend jammer dat ik je niet ben tegen gekomen, ik had je graag willen ontmoeten. Ik kom net thuis en heb het ook erg naar mijn zin gehad, ik zal er ook nog wel een logje aan wijden.

5:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hoi
ik heb een boekje dat ik jou eigenlijk wil opsturen...als je dat wilt
(nav je paul de leeuw bezoek) eve ensler-het goede lichaam.het is een verzameling bemoedigende verhalen die ervoor zorgen dat je geen keus hebt dan je te verzoenen met het lijf dat je hebt.
interesse?mail me dan aub voor zondag want dan ga ik op vakantie
a.hassent@chello.nl
het kostte me 30 cent,dus voel je niet bezwaard.
jullie zijn alweer naar een beurs geweest zag ik ,mijn wol van de snb dag in rotterdam ligt nog te wachten...ahum

groeten hilly

9:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Tijm, wat een geluk dat je niet alle Malabrigo hebt gekocht bij Wolhemel, zodat er ook wat voor mij overbleef.

9:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie spullen!! leuk om je even te spreken!! Ik heb ook heel wat blogbekenden langs zien komen.

11:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb je de wolletjes mooi weten vast te leggen. Het was een goede beurs he, fijn al die bevlogen mensen! En hoe heerlijk een stand met Malabrigo garen. Het is goed dat je wel wat hebt gekocht, je moet je hersenen wel blijven stimuleren om creatief te blijven denken :) Marijgje

1:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ben even een rondje aan het bloggen en wordt vreselijk jaloers op al die prachtige aankopen. Maar die shetland wol van jou doet me echt watertanden.

4:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, wat was het leuk he? Zal er ook maar een logje van maken.

8:02 a.m.  
Blogger Mariella said...

Het was ook leuk om even met jou te babbelen, heerlijk zoveel creatieve mensen in Zwolle! Dat alpaca garen zal wel voor heerlijke wanten zorgen, als je het patroon klaar hebt maak ik ze ook, die kleuren heb ik toevallig nog liggen. Het tasje is inmiddels af, alleen de voering nog dus een dezer dagen krijg je hem te zien!

Groetjes, Mariella

9:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zo leuk om te lezen, net of je er toch even geweest bent :-)
Mooie wol, die je gekocht hebt.
Lie(f)s

9:51 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

yep, we zijn elkaar misgelopen. gelukkig zien we elkaar via onze blogs!

12:29 p.m.  
Blogger Irma said...

Goed geslaagd!

9:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home