vrijdag, januari 04, 2008

35

She is one of the greatest knitters I know!
Every January she counts the knitting project she has finished in the year before. Now her numbre is 61!!!
This made me curious about how many thing I had done last year.

2 Caps
4 Scarves/shawls like the Clapotis of Rowan Tapestery.
8 bags made by felt and knitting. Big and small.

3 pairs of socks like the Baudelaire.

2 sweaters
3 baby stuff things
2 mittens/gloves


3 necklease
2 Lodewijks (knitted mouse)
6 other things like egg warmers

That makes 35 things.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

WOW! That's a lot.

Jacqueline fiddletwiddleneedlework.web-log.nl

5:46 p.m.  
Blogger Unknown said...

Wahh! Wat veel! Je maakt erg mooie dingen, je Friesland tas zou moeten worden opgenomen in het VVV-assortiment!

6:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Let see what i have make: 1 clapotis (yes!) paar sokken (mag je die dubbel tellen) nog wat kleintjes enkele tassen...goh ook best wel wat eigenlijk!

9:12 p.m.  
Blogger José said...

Wat een berg! En je gebruikt mooie kleuren, dat maakt zo'n opsomming wel heel vrolijk!

9:22 p.m.  
Blogger dagmar said...

35! Wat veel! Goed hoor, en het ziet er ook allemaal zo mooi uit...

11:37 p.m.  
Blogger berthi said...

Jij hebt een produktief jaar achter de rug met allemaal ontzettend mooie dingen!!

12:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is heel wat. Wat vind ik dat kleine tasje toch mooi!!

9:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

61 Dingen in een jaar, dat is 1.18 ding per week. wow (diepe zucht van bewondering) Maar jij doet het ook niet slecht, dame, met je 35 things! Super

voel mij ineens zó klein met mijn 22 dingetjes ;)

marcella
http://nuttigenfraai

11:34 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Zo he! Ik heb vorig jaar ook veel gedaan, maar dat getal van jou en je vriendin haal ik bij lange na niet.
Bovendien maak JIJ alles af, en ik niet (altijd)...

In elk geval een goede basis voor dit jaar! Ga zo door zou ik zeggen.

4:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

That is a lot of knitting! I adore your necklace - it looks like coral :) Also your blue and white bag rules. Is that the fresian flag or colours? Nice one :)

6:40 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

22 en dan tel ik wel de truitjes voor mijn beren mee. Jemig, 35...

12:03 a.m.  
Blogger Jenneke said...

Wat leuk, zo'n opsomming! Vooral je ketting trok mijn aandacht. Heel apart!

10:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Is it a bird, is it a plane, so its speedy knitting tijm! Wow, petje af.

7:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wauw, wat heb jij veel gemaakt zeg. En wat een mooie dingen ook.

8:00 p.m.  
Blogger Unknown said...

Goh tijm!

Echt hartstikke goed van je!

Ik moest wel erg aan een sprookje denken, maar ik zal je er niet verder mee lastig vallen....

Dank je heel erg voor al je liefs en knuffels. Het wordt een zwaar jaar en ik vind het fijn te weten en te voelen dat je zo meeleeft. En ik ben aan het oefenen op het Sesamstraatlied van Grover: Ik Ben Heel Erg Trots Op Mij

Digitale knuffels terug voor jou vanuit Haarlem, we komen elkaar in het komend jaar zeker tegen: dan doen we het live!!! (En let op je rug.....)

9:42 p.m.  
Blogger Gawy said...

Wat een hooop! En zo moooi!! Goed, productief jaar geweest!

12:41 p.m.  
Blogger Rineke said...

Ik ga ook es even tellen!

35 is wel veel zeg!

9:46 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lekker veel en lekker mooi, meid!
Ik heb even doorgeklikt via jouw breiwonder, naar een ander breiwonder die weer... en het gevolg was dat ik huilend achter het computerscherm zat. Daar maak ik van de week nog wel een logje over. Dank je voor de links, al wist je het zelf niet.

9:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home