zaterdag, december 15, 2007

Finished

Hij is klaar, de Bay uit een Rowan Magazine. Zit erg lekker maar ik ben niet tevreden.
Het streepeffect is grappig, daar ligt het probleem niet. Ik heb de mouwen langer gemaakt omdat ik dat graag heb, ook prima.
Maar het model is (ondanks dat ik M gebreid heb, terwijl ik qua afmetingen L moest hebben) wat aan de wijde kant. Ik had hem aansluitender verwacht. Misschien dat ik het ga oplossen met wat een bredere naad.
Ik draag altijd truitjes en vestje die tot de taille zijn. Dit model was tot op de heup. Twijfel, twijfel, wat zal ik doen?? Toch besloten om nu eens een wat langere trui te breien. Ik moet er erg aan wennen. Misschien gaat over een tijdje de schaar er wel in en maak ik hem korter. Eerst even het wennen de tijd geven.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo op de foto ziet hij er goed uit. Ik vind dat dit model, maar vooral het materiaal wel wat ruimte kan gebruiken. Maar goed, je moet je wel lekker voelen in wat je draagt. Ik draag altijd wat langere truien en soms probeer ikdan toch een kortere, maar dat verdwijnt dan toch weer in de kast. Toch is mijn advies om dit echt een kans te geven, ik vind het erg mooi!!
annita

11:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind hem zo ook erg mooi om te zien. Dat streepjes effect vind ik ook erg mooi. Hij lijkt me niet heel overdreven ruim maar dat is misschien op de foto niet zo goed te zien.
Tja, de lengte, dat is toch je persoonlijke voorkeur. Als je zelf lang bent kan het wel heel mooi staan.

hannahknits

2:45 p.m.  
Blogger Siem said...

Tja, als het niet helemaal naar je zin is.....Maar zoals ik hem zie zijn de kleuren en het effect in elk geval hartstikke mooi. Geen kriebel?

5:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind hem prachtig zo!

7:36 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Hij is ontzettend mooi en het kleur en doorschijn effect is ook erg mooi. Maar ik snap wel wat je bedoelt, zo wijd als hij nu valt, voelt het voor jezelf misschien een beetje 'zakkerig'. Misschien een koord punniken van de restje en dat losjes geknoopt om je taille hangen?

9:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind de strepen en de kleuren van de trui erg mooi. Het is vast heerlijk garen.
Maar als je je er niet lekker in voelt zou ik de trui veranderen, want het is jammer als je je in je eigen gemaakte trui niet lekker voelt.

Groetjes Petra

11:55 a.m.  
Blogger Jolanda said...

Never change a winning team!

12:16 p.m.  
Blogger José said...

Af en toe aantrekken en kijken of hij dan wel bevalt, want hij is prachtig!
In de wasmachine doen om hem een maatje kleiner te maken? Je weet alleen niet welke kant hij dan op krimpt en of hij niet raar vilt, dat is ook wel een risico.

3:35 p.m.  
Blogger Saskia said...

te lang kan altijd korter en te breed altijd smaller. Voor zover ik het kan beoordelen ziet het er heel mooi uit, maar je moet je idd wel goed voelen in een kledingstuk.
ben het verder met hannahknits eens, als je lang en slank bent (en dat ben je voor zover ik me kan herinneren) dan staat het wel mooi hoor, breedtestrepen en een wat langer model. Je kunt hem dragen bij die broek/rok die bovenin net niet mooi zit of iets raars heeft... ;-)

5:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Geef 'm vooral ff de tijd. Ik vind 'm niet echt wijd, maar het is al eerder gezegd: het moet je lekker zitten.

10:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home