zaterdag, november 17, 2007

Do not disturb

I'm reading.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Sorry dat ik stoor, maar veeeeel plezier, ik kreeg 'm ook vandaag binnen, om de kids voor te lezen. Ik heb 'm in het engels gelezen, kon niet wachten:-))

Iris

10:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel plezier met Harry Potter (ik loop nog 2 boeken achter, ahum...)

11:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

haha, veel plezier. Heb hem van de zomer in het Engels gelezen. In twee maanden de hele serie. (ben deze zomer pas weer begonnen met lezen)

8:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel plezier!!

10:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

*zegt helemaal niets*

1:02 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Veel leesplezier

Persoonlijk heb ik er nog geen een gelezen....
Ik heb wel begrepen dat alom de stemming is dat iedereen het jammer vind dat dit het laatste deel is.

2:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

Veel plezier! Hele huisgezin leest ook...Ik kijk altijd uit naar foto's uit de films met het interieur (als alles nog leuk is)en de prachtige textiele creaties van mevrouw Wemel. Ik vind dat toch leuk! Identificeer me overigens erg met haar....

3:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Véél plezier!

9:55 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Hoe was het ookal weer? Voor een mooie sjaal vertel ik NIET hoe het afloopt ;-)
Veel leesplezier, ik vond hem spannend!

10:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel leesplezier, ga nu ws vloeken door te zeggen dat ik niet zo veel met HP heb maar snap wel dat je een, voor jou, goed boek uit wilt lezen. Ik duik weer in de vriendinnenclub.

12:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

...en straks geen uitgebreide blog over hoe het eindigt he!

9:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ooh, vandaar die radiostilte!

11:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nu zal je het boek wel uit hebben!?:-) Ik heb het niet gelezen, maar het schijnt een erg mooi boek te zijn!!

11:47 a.m.  

Een reactie posten

<< Home