zaterdag, oktober 20, 2007

'Knitting on the road'

Tijmman and I went to Amsterdam for 2 days.
Off course I took my knitting with me: Secret of the stole and a sock.
We played tourists in our own country and that was very nice. Because a lot of tourists visit Amsterdam, we almost were the only Dutch people over there.
Our son works and lives in Zaandijk ,a very special place in the Netherlands.
This is his view from the office.
And I couldn't resist the temptations of De Afstap, a very famous Yarn shop in Amsterdam.
I bought 7 skins of Kidsilk haze.
And 10 skins of the gorgeous new yarn of Rowan: Cocoon.

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk stuke is dit. Prachtige foto's!

Moeilijk hè, al die mooie garens te weerstaan. Ik was gisteren in Bergen bij Finlandia en ik voelde me als een kind in de snoepwinkel. Ik ben naar huis gegaan met een paar kleuren alpaca van drops voor een kleurrijke sjaal.

9:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi garen. Het rood dat je hebt gekocht lijkt inderdaad op wat ik heb geverfd.
Wat moet het leuk zijn om met uitzicht op de molens te werken!!

10:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke blog! Enne mooi garen, weet je al waarvoor je het wilt gebruiken?

10:49 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat heerlijk zeg, lekker breien, toeristje spelen, mooie wol kopen.
Komt je zoon nog wel aan werken toe, met zo'n uitzicht ;-) ?
Ik heb gister bij mijn breiwinkel 4 Rowan boeken door gestruind, wat is het mooi allemaal, dus ik ben erg benieuwd of je ook met dat Rowangaren een rowan patroon gaat maken.
Je vertelde lang geleden dat er een patroon in stond wat op iets van 'mij' leek. Ik heb inderdaad een pinwheel vest gezien in erg dik garen met van die blaadjes op de rug, net als wat ik in het klein had gemaakt voor een kussen.
Het zag er leuk uit, al had ik het geheel liever een 1/8e gedraaid, dan vielen de blaadjes mooier. Nu is het net een grote + terwijl ivm schouders en zo een x mooier was geweest.

11:08 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh mooi, wat ga je maken van 7 bollen kidsilk haze?

12:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie wol heb je gekocht! En heeft je zoon een heerlijk uitzicht vanuit zijn kantoor, ik kan er wel jaloers op worden :-)

5:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi garen, mooie dagen gehad en wat een prachtig uitzicht daar in Zaandijk!
Is je boodschappenlijst voor de SnBdag nog lang genoeg....!

8:24 p.m.  
Blogger Unknown said...

Wow, wat een uitzicht! En geld uitgeven bij de Afstap: heerlijk.

10:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

haha... de enige hollanders in Amsterdam... o.k. ik was vast aan het werk in Leiden. En vrijwillig 7 bollen RKSH kopen? Pfoe...

10:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En dat moet stitch n bitchdag nog komen. Wat krijg jij een prachtige collectie wol, mocht je over hebben.......Nee, alle gekheid op een stokje. Er nooit teveel wol!

12:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hahaha...goed hoor om lekker te breien in het openbaar. Vaak erg leuke reacties en soms rare blikken...... Maakt niets uit lekker doen. Wat heb ik weer heerlijk bij gelezen....
Mooie foto's!!!

10:20 a.m.  
Blogger Rineke said...

Heerlijk lekker er even uit!
Ik ben ook op pad geweest maar geen garen gekocht...Ik heb nog ZOOOVEEEEL liggen!

8:10 p.m.  
Blogger José said...

Mooie foto's, mooie buit!

11:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig uitzicht! Onlangs mocht ik ook genieten van dit mooie stukje Nederland!

8:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home