dinsdag, oktober 30, 2007

Lastig

Het breien van de Bay is op zich wel leuk, maar lastig.
Ik heb besloten om het voor en achterpand tegelijk te breien, daar er in geminderd en gemeerderd wordt en zo weet ik zeker dat ik het bij beide op dezelfde afstand het doen.
Maar het gevolg is wel dat er steeds 6 bollen aan mijn pen bungelen, die ik goed in de gaten moet houden of ze niet door elkaar gaan.
Ja 6, want een kleur wordt dubbel gebreid en dat 2 keer.......is dus samen 6.
Nog steeds snap ik niet echt het voordeel van een streep met dubbel en een met een enkele draad. Voor het gezicht verschilt het nauwelijks.

Knitting on Bay is nice, but also difficult. I knit the front and the back together (bacause og e increase and decrease) and now I have 6 yarns hanging on my needle. I have to be carfull so it doesn't become a knot.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De kleuren zijn in elk geval erg mooi,maar het is wel erg veel trui op de pennen zo te zien.

9:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het ziet er mooi uit, maar het lijkt me wel een heel gedoe. Ik begrijp dat je ook nog telkens breipennen moet wisselen. Dat zou ik dus direct vergeten. Soms als ik na het boord dikkere pennen gebruik, dan blijk ik vaak al een stuk op één dunne en één dikke te hebben gebreid.

10:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja ziet er erg mooi uit die kleuren, maar wel veel bollen maar voordeel is natuurlijk dat de panden gelijk worden.

11:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oooooh, mooie kleuren en lekker zacht !! maar wel lastig breien zo !!

7:47 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Mooie warme winterkleuren, maar een hele klus.
En je breit zo te zien ook in een lekker tempo.
Ik ken het patroon niet, is het van Rowan?

10:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat schiet al mooi op! Lijkt me inderdaad lastig met al die bollen.

4:47 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg mooi, die kleuren, al zal ik mij er niet aan wagen! ;)

5:41 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Jammer dat het niet zo overduidelijk een voordeel oplevert, al dit gedoe! Maar als ik die wol bij je zag, is het de moeite van het doorzetten wel waard!

9:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ben je al ver!!!!!!!! Wel een heel gefrunnik als ik het zo hoor! beleef je nog wel wat fun aan het breien op deze manier? Die kleuren zijn zo mooi samen.

8:07 p.m.  
Blogger Irma said...

1 of 2 draden dat zou toch echt uit moeten maken. Misschien wordt het effect pas later duidelijk

8:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home