maandag, oktober 29, 2007

Rommelen

Dat is het nadeel van het computer-leek zijn. Ik wilde een slide show op mijn blog, zo leuk aan de rechterkant. Dus druk foto's zoeken en in dat systeem zetten. Druk ik op add, staan ze niet aan de kant, zoals ik wilde maar als nieuwe post. Oeps, niet de bedoeling.
De experts maar vragen dus en zelf noooooit meer sleutelen.

I'm not that good in doing things with the computer. I want a slide show on the right of my blog, but when I add the show, it was a new post and not on the place where I want it. I will never change it myself again.

PS. Alles is uiteindelijk goed gekomen. Dankzij de aanwijzingen van haar en dankzij de vriend van mijn dochter, die zeeeeeeeeer handig is met computers en de computertaal, staat de slide show nu waar ik hem hebben wil!
Thanks to her and to the friends of my daughter, the slide show is now at the ride place.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mar ja het ziet er wel hartstikke leuk uit. Zo lukt het mij maar niet om mijn foto's bij fliskr geplaatst te krijgen en vervolgens bij ravelry. Heb het voor nu even opgegeven hihi.

9:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nou je zeg, nou kan ik ook al niet eens meer een normale reactie plaatsen lijkt wel, echt maandagmorgen hoor. Ik bedoel dus flickr, nou dag dag

9:36 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik vind het wel een leuke verrassing op de vroege morgen, die slide show recht voor mijn neus!

9:43 a.m.  
Blogger lucie said...

Hoi Tijm

Ik hoop dat ik het je kan uitleggen…
Je gaat naar indeling, dan een pagina-element invoegen, kiezen voor html/java script en daar moet je de html-code van je slideshow in plakken.
Ik hoop dat het je lukt, ik had het eerst ook in een bericht….

10:34 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Maar wel een prachtige slideshow!!!!!

12:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sorry, ik had niet de bedoeling anoniem te reageren. Ben vol bewondering voor je werk!

12:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke slide show!

7:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

tsja, ik wil ook van alles en kan bijna niks (op pc gebied dan :) Ik heb mijn wensen maar even op een laag pitje gezet, d'r is niks aan als je steeds alles moet gaan vragen aan DH,DD of welke Dear dan ook. Ik geniet van jouw slideshow en vind het reuze knap allemaal.

8:35 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Zo, dat is goed gelukt. Ik zag prachtige rode wanten voorbij komen! Die had ik nog niet gezien.

10:16 a.m.  
Blogger Dordtse Draden said...

Ik heb genoten van de slides die er te zien waren. Leuk om alles weer voorbij te zien komen.
Mijn log vlot ook niet erg...ik weet nog zelf niet hoe je een link er mooi in kunt zetten

8:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je slideshow is wel erg mooi geworden. Ik zie dat je sokken hebt gebreid van dezelfde wol als waar ik een peutertruitje (mijn neefje ergens op de log) van heb gebreid.

9:53 p.m.  
Blogger lucie said...

Het is je gelukt zie ik! Leuk altijd zo'n slideshowtje... kan men mooi ff zien wat je hebt gemaakt terwijl men je blog leest! Leuk hoor.

10:53 p.m.  
Blogger Carla said...

Hartstikke leuk, zeg! Ik ga dit zeker onthouden voor als ik zelf ook wat meer heb om te laten zien :o) Je werkstukken zijn trouwens ook erg mooi!

4:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk zo'n slideshow, en nu heb je hem waar je hem wilt hebben!

4:46 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hartstikke mooi!!

9:11 p.m.  

Een reactie posten

<< Home