vrijdag, oktober 26, 2007

Lots of Yarn

This evening she asked me to visit here. She had ordered a lot of yarn, because she and her mother are going to start an yarn shop on inter-net. There was so much lovely yarn that it felt like I was in a wool heaven!

I started to knit with the Kidsilk haze with I bought last week. It´s a bit a strange pattern because I knit with two colours : one I use single with needles 4,5 and the other colour is double with needles 3,5.

I like to work with this yarn! So soft and easy!
I stopped knitting on the Secret of the stole. It wasn´t fun anymore to work on it. The reason ? I don´t know ........

Message for Dutch SnBknitters:
Maak door jou bijdrage de SnBdag nog leuker en kleurrijker. Doe mee aan de modeshow met een van je prachtige creaties op breigebied. Denk ook aan tassen, sjalen, wanten en andere boeiende zaken. En wie weet win je nog een van die prachtige prijzen. Meld je nu nog snel aan!!!

8 Comments:

Blogger lucie said...

O leuk Tijm, ik was bij mijn zus, daar lag dat boek ook, nu bij mij...hahaha....

groetjes Lucie

4:43 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ik vond de kleuren net erg mooi samen, maar eigenlijk vraag ik me nu pas af, waarom de ene draad dubbel en de andere niet eigenlijk?

6:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk, weer een nieuwe wolwinkel!! Ik kijk ernaar uit.

11:44 p.m.  
Blogger Tijm said...

Geen idee waarom met een enkele en een dubbele draad! Het effect lijkt erg hetzelfde. Je voelt iets van een ribbel. Ik zou het eerst gewoon beide enkel doen maar heb toch maar besloten om het patroon gewoon te volgen.

7:13 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig die kleur, veel breiplezier. heb mijzelf inmiddels aangemeld met mijn roze tas, maar eh ga er niet zelf mee lopen hihi. Fijn weekend!!

10:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie kleur garen! Zie ik het nou goed dat je donkerrood en lichtrood gaat gebruiken?

2:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooie kleur garen, ben benieuwd hoe het wordt, wel groot project!

7:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Love the two reds together. The yarn really is a dream, isn't it?

8:32 a.m.  

Een reactie posten

<< Home