maandag, november 05, 2007

Shoppen

English translation on the end of the post.

Iedereen hartelijk dank voor de felicitaties! Ik zit nog na te genieten en toen ik vanochtend de tas van de hoofdprijs op de kop hield, viel er nog een mooie prijs uit: markeerders van Ballee. Zo mooi! Wat ik gekocht heb op de SnB dag is het volgende: 4 strengen angora-geit garen van de Vaort Angorageiten. Ze hebben prachtig zacht garen, van eigen geiten, wat ze laten spinnen in Denemarken en daarna zelf weer verven. Vriendelijke en bekwame mensen uit Dedemsvaart.
De kleur is bruin/donkerrood.
En natuurlijk 2 strengen sokkengaren van Storm op zolder. Ik kon echt niet kiezen daarom nam ik ze beide maar mee om later geen spijt te krijgen. Helaas heb ik Yvon zelf niet ontmoet, ze was druk aan het workshop geven. Gelukkig hielp haar vriendelijke man de klanten heel goed, samen met de vrolijke Lies en een andere aardige dame.
En zowaar ook groen garen bij Klazien's Kreaties vandaan. Haar zus liep in dit hesje en ik vond het erg mooi. Het is altijd erg gezellig bij de kraam van deze twee goedlachse dames met vele leuke ideeën op breigebied. Toch eens deze kleur proberen, want dit draag ik nooit.
En een boek over Twinned Knitting.
On the SnBday I bought nice things.
4 skins from angoragoat (brown/darkred),
2 skins for socks from Storm op zolder.
2 skins of soft silk from Klazien's Kreaties (green),
and a book of Twinned Knitting.

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...

bofkont!

1:30 p.m.  
Blogger Unknown said...

Gefeliciteerd met je welverdiende 1e prijs! Wat een dag he! Zoveel gezien, gepraat, maar nog steeds niet iedereen gesproken.. Mooie foto van de st.markers trouwens, dank!

7:36 p.m.  
Blogger - said...

Jammer dat ik jou (en heel Friesland behalve Ammerins) gemist heb! Die prijs heb je dik verdiend.
Ik vind het toch zó grappig om te zien welk garen met wie is meegegaan, zeker als ik ze niet zelf heb verkocht.
Hoe vind je het boek? Ik gaf het kado aan mijn mama.

9:48 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja wat een mooie aankopen heb je gedaan en wat een genot om dat allemaal bij elkaar te zien, geniet ze!!

12:08 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog een verrassing, het houdt niet op! Wist niet dat jij ook dat boek hebt gekocht, ik heb de techniek inmiddels onder de knie, voor uitleg weet je me te vinden

8:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik was de vrijwilliger die de tsemmen telde dus ik wist het al vroeg....maar welverdiend gefeliciteerd........

1:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie spullen heb je mee naar huis kunnen nemen! Geniet er maar van!

7:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hee skattie, sorry mijn blogbezoek is wat rommelig op het moment maar het is hoog tijd om je te vertellen hoe vreselijk leuk ik het vond om je nou eens echt te zien! je bent nog mooier en enthousiaster dan ik al dacht.

4:32 p.m.  
Blogger odette said...

Gefeliciteerd met je welverdiende prijs. Ik vond je muts prachtig.

9:45 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Mooi garen allemaal weer, gelukkig brei jij snel! Dat boek is niet in het Engels toch? Zitten er goede plaatjes in?

10:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie spullen heb je gekocht. Sommige had ik al gezien. Samen met je welverdiende prijs kun je voorlopig weer verder. Ik kijk ernaar uit de resultaten op de blog te zien. Ik vind het erg leuk om nu te weten welk gezicht er bij deze log hoort.

7:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk allemaal! Ik ben benieuwd hoe de rode mohair zich gaat gedragen op de breipennen.

3:16 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

tikkie, jij bent 'm! kijk gauw op m'n blog. de award is voor jou, het stokje mag je doorgeven maar da's minder belangrijk.

8:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie aankopen!

6:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home