zondag, november 11, 2007

Overkill

English translation at the end of this post.

Raar maar waar, na de geweldige SnBdag ben ik niet meer aan het breien geweest. En dat zegt wat, want ik doe het normaliter elke dag. Toch een overdosis gehad??
Ik heb dagen nodig gehad om bij te komen, was erg moe. Zal wel komen omdat ik nog steeds niet helemaal de oude ben na het hernia gebeuren. Mijn 'accu' moet nog opgeladen worden en is nog zo leeg,dat bij een beetje drukte deze al snel weer helemaal leeg is.

Daarom ligt het lieve mini sokje the Firestarter nog geduldig te wachten om afgemaakt te worden.

Vrijdag ging het wat beter. Ik had zowaar zin om iets te doen wat ik vroeger zeer veel deed, de kleuren van de wanden in huis veranderen. Eerst een grondlaag om straks de eigenlijke kleur er op te zetten. Heel rustig aan en stoppen wanneer ik moe ben. Dus het duurt nog wel even voordat het klaar is.
's Ochtends heb ik mogen kijken bij ECT (electro shocken bij zeer depressieve mensen) wat boeiend was en waar ik in OK kleding bij aanwezig was. Handig zo'n muts voor bij het schilderen.

Over zaterdag zou ik een blogje maken, wat ik die dag gedaan had, maar het ging niet zoals geplanned. Zal ik nog wel eens op terug komen.

After the SnBdag I was so tired, I didn't knit till now. I'm still recovering from a hernia. Even knitting on a little sock was to must.
But friday I felt that great, so I slowly painted two walls in a different colour. Something I did a lot in the past. I wear a Surgery room head,with I get from watching ECT on patients with a depression.
I hoped to tell you more about saterday but something went a a bit wrong (to be continue..)

11 Comments:

Blogger Breibeest said...

Leuke muts ;-D

Dat je af en toe last hebt van overkill... heb ik vaak ook wel, hoor (zelfs zonder lichamelijke problemen). Gun jezelf de rust die je nodig hebt en verdient! En mijn Firestartertje is ook nog steeds in onafgewerkte staat, ik heb precies dezelfde kleur.

10:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vervelend dat je zo moe bent. Zaterdag was natuurlijk ook heftig. De rust nemen die je nodig hebt is het enige dat werkt, weet ik uit ervaring, maar soms is dat wel heel irritant.

10:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

rustig aan doen hoor !!! komt vanzelf wel weer ....... en welk kleurtje wordt je muur ??

12:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

*en ontspan* *zoemzoemzoem*

Staat je goed hoor, die OK muts! Neem lekker de tijd om weer op te laden, breien kan altijd, maar moet wel ontspannen blijven!!

12:43 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Kan me goed voorstellen dat je moe was, met de trein was het ook een hele trip.
Afleiding door schilderen is niet alleen leuk, maar ook handig. Zo heb je even wat anders aan je hoofd, en OP je hoofd. Wat voor tinten/kleuren heb je gekozen?
Ik heb voor de SnB dag niet veel gebreid, op de dag alleen in de workshop en daarna alleen sokken afgemaakt en een proeflapje.
Je zei zelf al eerder: het is een hobby, geen verplichting.

2:18 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk lichte plek daar waar je aan het schilderen bent, welke kleur wordt het?
Tja een overkill, nou ja moet kunnen en dat sokje loopt niet weg. Sterkte ermee en succes met je schilderwerk dag dag

4:17 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En wat gaat zo'n week dan toch weer snel, he? Mijn firestartertje is ook nog niet verder. Neem de tijd. Voor alles.

6:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En wat voor kleur gaat het worden? Wauw staat echt beeldig zo'n muts, hahah maar wel prakties als je niet meteen je haar erbij wilt kleuren!

8:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dikke knuffel.

9:56 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik herken dat, dat vermoeide gevoel na een juist zo leuke dag! Ik denk dat iedereen dat weleens heeft en als je dan ook nog eens met een hernia te maken hebt wordt het er ook niet gemakkelijker op.
Ik hoop dat je intussen weer opgekrabbelt bent en weer snel aan de brei gaat.
Dapper dat je dan toch met het schilderen.

1:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben je toch weer hard aan het werk! Pas goed op jezelf!

Welke muts je ook opzet, ze staan je allemaal!

3:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home