dinsdag, november 20, 2007

Sleeeeeeeeeves

Het voor en achterpand van de Bay zijn af. Ik heb de halslijn lager gemaakt.
Nu is het effect beter te zien van het werken met een enkele en een dubbele draad. De ene streep is doorschijnender dan de andere.

The front and the back of the Bay are finished. I made the neck a bit lower. Now you can see the effect of knitting with a single yarn and a double one.

Nu moet ik nog de mouwen breien. Omdat ik lang ben ga ik deze langer maken dan het patroon aangeeft. Daarom ben ik bang dat ik te weinig garen heb voor de dubbele draad, terwijl ik wel ruim ingekocht heb. Ik kan een bolletje bij bestellen maar ik verander het patroon.

Because I'm a tall woman I knit the sleeves longer. Maybe I don't have enough yarn of the double colour. I can buy more, but I change the pattern instead.


17 Comments:

Anonymous Anoniem said...

grappig effect !!

9:07 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hij is heeeeel subtiel! Mooi wordt het!

9:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik sluit me aan bij froukje, het is heel subtiel mooi dat ton sur ton.
kriebel trui???

9:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het streepeffect is erg mooi. Is dit het garen dat je op de SnB-dag hebt gekocht? Is Harry Potter uit? Ik neem aan van wel, anders had je vast geen tijd om dit logje te maken.

10:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg mooi, waar heb je het patroon vandaan?

11:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi is het. Kleur is ook erg sprekend.

12:44 a.m.  
Blogger Tijm said...

De trui is uit het Rowanmagazine nr 36.
Het garen is Kidsilk Haze van Rowan. Zalig zacht, lekker om te breien en prikt mij helemaal niet.
Harry is nog lang niet uit maar mijn vingers wilden graag weer breien. Tegelijkertijd breien en lezen lukt me nog niet.

6:36 a.m.  
Blogger Rineke said...

Hee en die verlaagde halslijn laat ook nog es een hele leuke halsketting zien. Heb je die zelf gemaakt of?

Nog veel plezier met Harry (ZOOOO geweldig...)

9:45 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Mooi zeg, een prachtig verstild effect. Kleur staat je goed!

1:24 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Rood met rood, mooier kan niet! En het effect is inderdaad de moeite van al dat naalden wisselen wel waard.

9:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg leuk die verschillende diktes garen.

8:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Op de foto kun je dat effect mooi zien, dat wordt een mooie trui zeg!

9:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

lovely, lovely!! Lijkt me aaibaar...prachtig!

12:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat wordt mooi. leuk effect met die kleine streepjes en de kleur staat je bijzonder goed!

10:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ziet er mooi uit!

7:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat dacht je van 3/4 mouwen ? ivm te weinig wol?

7:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel mooi effect!!

11:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home