dinsdag, december 04, 2007

Tussendoortje

Voor een deel van mijn clienten een zeer beladen woord, maar voor mij leuk om te maken.Mijn baas nam vandaag afscheid. Ze gaat met nog 2 psychiaters voor zichzelf beginnen. Ik zal haar erg missen, ze is een geweldig mens.
Als team gaven we haar een map met allerlei A4tjes met persoonlijke wensen en een prachtig schilderij. Maar ik wou zelf nog een klein persoonlijk kadootje geven. Het werd een gebeid zakje met daarin een bergkristal, voor balans tussen verstand en gevoel.

My boss is leaving us and today we had a goodbye party. I made her a little bag with a stone in it. She is an wonderful lady and I'm going to miss her.

12 Comments:

Blogger Siem said...

Wat een prachtig cadeau, daar was zij vast erg blij mee!!

11:35 p.m.  
Blogger Nederlass said...

Bergkristal! Mooi!
(Herken ik daar een last-minute knitted gift net-als-op-de-kaft?)

5:04 a.m.  
Blogger Jolanda said...

Ze zal je vast en zeker als collega missen, wat een prachtig cadeau.
Was het tasje snel gemaakt?

6:26 a.m.  
Blogger Tijm said...

Inderdaad Nederlass het is zo'n zelfde zakje als opde voorkant van dat boek,maar omdat ik dat boek niet heb, heb ik het zelf bedacht hoe te maken! EN het tasje was redelijk snel gemaakt.Naalden 3,5 met Drops Alpaca.

6:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

O, wat een prachtig kado! Alleen de foto is al mooi.

(Is er bij blogger iets verandert? Ik kan ineens niet meer met een link naar mijn blog reageren.)

Hannah (Hannahknits)

11:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi cadeau, een prachtig zakje en een geweldige foto.

9:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb hetzelfde probleem als hannah. Maar ja, je weet mij toch wel te vinden.

9:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ben je toch sterk in zelfgemaakte cadeautjes. Plezier voor de ontvanger en de maker, denk ik. Mooi hoor.

10:10 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Lieverd,
wat heb je weer wat moois gemaakt, het zal ongetwijfeld gekoesterd worden!

11:12 a.m.  
Blogger Unknown said...

Een mooi tasje en van Alpaca dus lekker zacht, kan ze vast weer voor van alles gebruiken.

10:28 p.m.  
Blogger Saskia said...

Hoi Tijm, eindelijk weer eens tijd (gemaakt) om je blog te lezen. Ik ben weer helemaal bij.
Wat een boeiend werk doe je eigenlijk, ik had het er van de week nog over dat ik het zo bizar vind dat er nog electrotherapie wordt gedaan.
Wat voor kleur is de muur geworden trouwens?
Ik ben nog steeds een beetje jaloers als ik alle blogjes over de S'nB dag lees, maar ja, ik had ook wel een heel leuk excuus om niet te gaan... en ik ben al een poos 'from stash' aan het breien en dat geeft een heerlijk opgeruimd gevoel. ;-) Tot snel weer en dankjewel voor je leuke comments op mijn blog! :-)

6:29 p.m.  
Blogger berthi said...

Een cadeau in stijl, Tijm! Daarbij nog eens een schitterende foto.

8:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home