maandag, december 10, 2007

Uitgehaald, afgemaakt en mee begonnen.

The secret of the stole heb ik vandaag uitgehaald. Ik kon me er niet toe zetten om er mee verder te breien, daar ik het patroon niet zo mooi vond worden. Nu kan ik het prachtige garen en de kraaltjes voor wat anders leuks gebruiken.

I frogged the secret of the stole today. I didn't like the pattern very much and then knitting is not so much fun. Now I can use the yarn for something else.
Ik heb een breiend Lodewijkje gemaakt als ketting. Hij lijkt het erg leuk te vinden. Hij is zelf zijn sjaaltje aan het breien.

I knitted a knitting Lodewijk. He likes it very much and is knitting his own scarve.


En ik ben begonnen met het prachtige Cocoon garen van Rowan aan de Narvik uit het laatste Rowan magazine.

I started with the nice Cocoon yarn from Rowan. I knit the Narvik from the latest Rowan Magazine.

14 Comments:

Blogger Emmy said...

de Narvik heb ik al gemaakt met erg veel succes het is erg mooi geworden ik ben verliefd op je muisje

6:11 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

jammer, dat je niet hebt doorgebreid aan de stola. Ook ik heb in het begin getwijfeld of ik er mee door zou gaan, of er mee zou stoppen. De stola is nu af en ik vind hem /haar(?) prachtig!!!!
Ik denk dat het patroon van het mooie zwarte materiaal erg goed was uitgekomen. Maar....smaken verschillen. Sukses met dat wat je er nu van gaat maken. Ik ga het op je blog volgen. Groet, Willy.

6:13 p.m.  
Blogger Nederlass said...

Ohhh, Lodewijkje! Wij hebben ook nog ergens foto's van een breiend SnB Utrecht Lodewijkje op de Handwerkbeurs. Moet ik toch eens opsnorren.

Je Narvik wordt vast prachtig. Brei ze!

7:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jammer van de mystery stole, maar als je het niet mooi vindt worden moet je er inderdaad niet mee doorgaan.

Wat een schattig Lodewijkje!

Dat vest wordt volgens mij mooi, ik vind het een leuk model.

9:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik vind het zo leuk de humor te zien ,die jij in je breisels legt....eerst die druppelmuts en nu dit ,erg leuk!!
groeten hilly

9:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hihi, wat leuk Lodewijk breiend !!!
marian'ne m

10:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige Lodewijk, en leuk togepast!!
Succes met de nieuwe sjaal!!
annita

11:07 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

De lodewijk is prachtig!!! Wat een leuk idee.
De kleur van de Secr.Stole is heel mooi en die cocoon is waarschijnlijk erg lekker zacht.
Dat wordt een heerlijk knuffelvest.

9:54 a.m.  
Blogger José said...

Ik heb Lodewijk eindelijk ook geprint en eens goed doorgelezen. Hij is erg leuk, maar ik ben nog maar niet meteen begonnen: het is wel een hoop gepriegel! Zo'n Lodewijkje in beeld geeft wel weer kriebels om toch maar een garen te gaan zoeken en er een te gaan opzetten.

12:17 p.m.  
Blogger odette said...

Wat leuk een lodewijk om je nek.

8:31 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Neem je ALLES mee vanavond?

4:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

te leuk voor woorden!

5:23 p.m.  
Blogger berthi said...

Enig om Lodelijk op deze manier te zien!

11:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

The knitting mouse is really lovely !

8:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home