donderdag, december 27, 2007

Busy

Met dit mooie garen van Storm op Zolder ben ik begonnen aan een nieuw paar sokken op de rondbreinaald.
Maar ook ben ik bezig met een proeflapje van Malabrigogaren, bezig met het voorpand van het vest uit het Rowan Magazine en ben ik een hartje aan het breien.
Zo nu eerst naar Groningen, naar het museum en IKEA.

I make some new socks with this beautiful yarn of Storm op Zolder. But I'm also knitting on my cardigan from the Rowan Magazine, making a little knitting from Malabrigo yarn and knitting a heart.
Now first go to another city to visit a museum and IKEA.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie kleur!!!! Welke kleur malabrigo heb je?? Dat heb ik al zo her en daar op de logs gezien. WAt ga je er mee doen.
IKEA tussen kerst en nieuwjaar. druk druk druk vrees ik. Was het toch leuk?

10:02 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Veel plezier in Groningen!

7:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi garen, die kleur is geweldig!

7:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home