woensdag, januari 09, 2008

Experiment

Een proeflapje van Malabrigo.
Test knitty with Malabrigo.
Oefenen met een idee om te breien op papier te zetten.
Traying to get my idea on paper.

Beginnen met breien, op hoop van zegen.
Starting to knit, fingers crossed.
En wat is het idee hierachter? Ik wil een vestje met aangebreide mouwtjes maken van dit mooie blauwe garen en er een soort druppels/spatters lacepatroon in breien. Ik brei de voorpanden en het achterpand aan elkaar.

What's the idea? I want make a cardigan with this beautiful bleu yarn and make a drop lace pattern in it. I knit both front and back together.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tijm, wat is het toch een hartstikke mooie kleur blauw, ben erg benieuwd wat het uiteindelijke resultaat wordt.

8:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk!
In Mason Dixon breiboek staat een gebreid gordijntje geïnspireerd op de bubbels in champagne, daar moest ik meteen aan denken.
Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.

9:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat vind ik dat toch knap, zelf een patroon ontwerpen en uitvoeren.
Ben erg benieuwd naar het resultaat, het ziet er nu al mooi uit

8:03 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Goeie kleur, moet een beetje aan de Hanami denken waar Stormopzolder aan begonnen is.
Het wordt vast een heerlijk vest, want ik weet hoe lekker zacht de Malabrigo is. ;-)
Suxxes

9:28 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Great idea! Can you imagine trying to chart that for a pattern for others to follow - nightmare!

11:14 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een goed idee!! Ik heb wel eens zoiets gezien waar de gaatjes met de losse hand overheen zijn gestrooid en dat was prachtig. Dit wordt vast ook erg mooi. Malabrigo is het helemaal, lijkt het. In Zwolle ook maar eens naar kijken.

11:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Weer zo'n goed idee van je! Dit gaat vast een prachtig resultaat worden.

12:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooi garen, prachtige kleur, ben benieuwd!

5:13 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

8:35 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh het valt mooi uit die gaatjes zo. Lijkt ook wel wat op een deel van Hanami.

8:37 p.m.  
Blogger Rineke said...

zo leuk he, dat proces van idee naar papier naar garen naar resultaat! Ben benieuwd hoe-die wordt!

2:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

happy *almost* birthday..

5:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schitterende kleur blauw. EN ik ben erg benieuwd hoe je vest wordt!

9:43 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ziet dat er prachtig uit Tijm! Dapper dat je zo aan het ontwerpen slaat maar zo te zien zit je op de goede weg want het is een prachtig idee. Leuk om dat idee met zulk mooi garen te kunnen uitvoeren. Ik ben heel benieuwd naar hoe het zal worden!

10:44 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi om te zien dat je papieren ontwerp in het negatief is, als een fotonegatief. Het ziet er veelbelovend uit. Show je af en toe wat tussenstapjes? Marijgje

9:41 a.m.  
Blogger Saskia said...

oh my gosh, ik ben bezig met ontwerpen voor beginners, en dat is af en toe al een gedoe... respect hoor (met bijpassend handgebaar met vuist naar hart)

6:56 p.m.  

Een reactie posten

<< Home