zaterdag, februari 16, 2008

Ratjetoe.

Op de diverse blogs duiken sokkenladen op. Ik heb geen la, maar een rekje, met alleen maar eigengebreide sokken. Een deel van de sokken is in de was.

Everywere in blogland I see pictures of sock drawers. This is mine, not a drawer, a sort of basket. Some socks are in the washingmachine.

Dit boek sleepte ik altijd van de bibliotheek meer naar huis, maar is zo zwaar. Van verjaardagsgeld heb ik hem nu eindelijk voor mezelf gekocht. De 2 euro munt ligt er om te laten zien hoe groot het boek is.

I bought this book from money I got from my birthday. It's a very big and heavy book and I always carried it from the libery to my house. The 2 euro coint is for letting see how big the book is.
This makes me also happy! From this site.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Leuk logje hoor. Je sokkenrekje ziet er gezellig uit!

10:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind dat ook zooo leuk als mensen hun omgeving op een creatieve maniet opleuken!!

10:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

gelukkig! ik zag op andere blogs heel veel aparte opbergsystemen met super lege georganiseerde kasten. Jouw kast ziet er realistischer uit: lijkt meer op die van mij: vol! OVerigens zitten mij sokken in een schoenendoos, waar ze allemaal niet inkunnen.....

11:09 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wow, ook al zo veel sokken. Ik heb 3 paar of zo. 1 van Sockwars, 1paar zelf gebreid en 1 paar van 2 verschillende SSS-ers... Da's nauwelijks een la vol.
Er staan in het boek vast veel mooie platen.
Wanneer was je jarig?? Gefeliciteerd nog.

12:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat en hoe doe jij met het boek van Da Vinci?
p.s. mijn kast fotografeer ik maar helemaal niet :-)

1:37 p.m.  
Blogger Rineke said...

No way laat ik mijn sokkenla zien. Die van jou is supernetjes en georganiseerd.

Maar ja, ik heb tot nu toe ook maar 2 paar zelfgebreide!

11:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ziet eruit als een prachtboek. Ik vind de inspiratiefoto's die je op je blog zet vaak heel mooi, raar, interessant, en dan vind ik het leuk om te zien dat je duidelijk net zo'n Da Vinci fan ben als ik. Fantastisch he, zo'n man die allerlei dingen bedacht waar in zijn tijd niemand opkwam.

4:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home